Skip to main content

Hoi.

Heb op 1 februari samsung galaxy s25 ultra 512gb besteld maar nog niks te horen gekregen over levering.

Elke week worden de levertijden verder verschoven.

Wanneer denken jullie te kunnen leveren?

Mvg

Hoi Ismael, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S25 Ultra bent gegaan, mooie keuze! Ik heb je bestelling en de actuele levertijden er meteen bijgepakt en het door jou gekozen toestel is direct leverbaar. Ik ben daarom bang dat jouw bestelling is vastgelopen. Je had anders namelijk al binnen 1-3 werkdagen een SMS van mijn collega's uit de shop moeten ontvangen. Bel direct met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen de bestelling opnieuw in te voeren. Ik weet zeker dat het dan helemaal goed komt en je je toestel snel in handen hebt. Excuses voor dit ongemak. Laat je het me weten als je mijn collega's hebt gesproken? Ik hoor het graag van je! 😊

Ps. Mocht het door jou gekozen toestel een levertijd hebben in dit topic, dan mag je die levertijd aanhouden: Actuele levertijden vanaf 3 maart 2025 | Odido community


Hoi Ismael, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S25 Ultra bent gegaan, mooie keuze! Ik heb je bestelling en de actuele levertijden er meteen bijgepakt en het door jou gekozen toestel is direct leverbaar. Ik ben daarom bang dat jouw bestelling is vastgelopen. Je had anders namelijk al binnen 1-3 werkdagen een SMS van mijn collega's uit de shop moeten ontvangen. Bel direct met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen de bestelling opnieuw in te voeren. Ik weet zeker dat het dan helemaal goed komt en je je toestel snel in handen hebt. Excuses voor dit ongemak. Laat je het me weten als je mijn collega's hebt gesproken? Ik hoor het graag van je! 😊

Ps. Mocht het door jou gekozen toestel een levertijd hebben in dit topic, dan mag je die levertijd aanhouden: Actuele levertijden vanaf 3 maart 2025 | Odido community

Hoi. Bedankt voor je reactie.  Ben gisteren langs geweest bij odido Shop en toestel was op voorraad. Dus alles is goed gekomen .

Beter laat dan nooit .

Thnx


Hi ​@Ismaelbv wat fijn dat het toestel op voorraad was, gelukkig laat dan nooit inderdaad! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust aan ons weten. We wensen je voor nu nog een hele fijne dag en alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje! 😄


Reageer