Skip to main content
Beantwoord

Annuleren verlenging abonnement

• 27 februari 2025
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb mijn Sim Only abonnement verlengd omdat ik dacht dat ik klantvoordeel zou krijgen maar dat is dus niet het geval. Ik wil de verlenging annuleren. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi ​@Ladida, bedankt voor het invullen van de laatste gegevens! Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat je bestelling begin van de middag geannuleerd is. Is alles nu in orde? Mocht ik je nog met iets kunnen helpen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20717 reacties
  • 27 februari 2025

Hallo ​@Ladida 

Klantvoordeel krijg je als je nog een Odido abonnement op je adres geregistreerd hebt staan.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

Ja snap ik. Ik dacht dat ik in aanmerking kwam voor de klantvoordeel. Met de verlenging ben ik niet voordeliger uit. Ik krijg nu minder data voor ongv dezelfde prijs. Dat kan ik net zo goed mijn huidige abonnement behouden of overstappen. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Ladida van harte welkom op onze Community, ik help je hier graag bij verder! Je ontvangt alleen Klantvoordeel als er minimaal 2 Odido abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd en aangemeld staan voor Klantvoordeel. Als je dit niet wist, begrijp ik heel goed dat je je verlenging wilt annuleren, aangezien je nu minder voordelig uit bent. Ik zoek graag voor je uit of het nog mogelijk is om je verlenging te annuleren. Om dit te kunnen doen, heb ik alleen nog je geboortedatum nodig ter verificatie. Kun je die invullen in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 maart 2025

@Pharwin van Odido heb ik gedaan

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ladida, bedankt voor het invullen van de laatste gegevens! Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat je bestelling begin van de middag geannuleerd is. Is alles nu in orde? Mocht ik je nog met iets kunnen helpen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen