Skip to main content
Beantwoord

onjuiste contract

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik gisteren mijn contract verlengd nu zie ik dat deze niet ik had onbeperkt van 25 per maand nu zie ik dat het op 40 euro is gezet hoe kan dit 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Ronnie, van harte welkom op de Community en tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb meteen met je meegekeken en geen zorgen, je contract en de kosten kloppen. Ik leg het je graag uit. Je hebt Unlimited Basis. Dit kost € 40 per maand. Hier ontvang je een korting op van € 7,50 waardoor het bedrag uitkomt op € 32,50 en daarop ontvang je ook nog eens Klantvoordeel van € 7,50 waardoor je abonnement uitkomt op € 25. Op je contract staat echter € 40, omdat dit de originele kosten van Unlimited Basis zijn. Als je daaronder bij Kortingen kijkt zie je dat je € 7,50 korting op Unlimited Basis krijgt. Klantvoordeel staat niet op je contract, omdat je je hier later zelf voor moet aanmelden, maar dit ontvang je dus ook. De verkoper heeft geen fout gemaakt en zodra je nieuwe abonnement ingaat meld je je opnieuw aan voor Klantvoordeel en dan zie je dit straks ook terug op deze pagina in Mijn Odido. Is het hiermee duidelijk? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community is er voor je! 😄

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8750 reacties
  • 3 maart 2025

Welke unlimited variant heb je gekozen? 

Normaal krijg je een bevestiging van de standaard prijzen en als je klantvoordeel hebt zie je dat op de factuur terug. Je zal dan ook een vast internet product hebben en dan komt het goed.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 maart 2025

Ik had onbeperkt voor 25 per maand gekozen nu staat er in contract ondertekend voor 40 per maand 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20678 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo ​@Ronnie 70 

Heb je recht op klantvooreeel? Kan je eens een foto delen van de maandelijkse kosten op de factuur of anders een foto van de kostenoverzicht op de website/app.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 maart 2025

Ik heb mijn abonnement verlengd ik denk dat de verkoper een fout heeft gemaakt 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8750 reacties
  • 3 maart 2025

Welke UNlimited variant staat er dan vermeld.

Start/Basis/Plus of Premium?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ronnie, van harte welkom op de Community en tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb meteen met je meegekeken en geen zorgen, je contract en de kosten kloppen. Ik leg het je graag uit. Je hebt Unlimited Basis. Dit kost € 40 per maand. Hier ontvang je een korting op van € 7,50 waardoor het bedrag uitkomt op € 32,50 en daarop ontvang je ook nog eens Klantvoordeel van € 7,50 waardoor je abonnement uitkomt op € 25. Op je contract staat echter € 40, omdat dit de originele kosten van Unlimited Basis zijn. Als je daaronder bij Kortingen kijkt zie je dat je € 7,50 korting op Unlimited Basis krijgt. Klantvoordeel staat niet op je contract, omdat je je hier later zelf voor moet aanmelden, maar dit ontvang je dus ook. De verkoper heeft geen fout gemaakt en zodra je nieuwe abonnement ingaat meld je je opnieuw aan voor Klantvoordeel en dan zie je dit straks ook terug op deze pagina in Mijn Odido. Is het hiermee duidelijk? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community is er voor je! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen