Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Het lukt mij niet op mijn mobiele abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account van Odiddo. Voor beide accounts gebruikte ik hetzelfde mailadres, dus ik kan nu ook niet meer inloggen op mijn mobiele (tele2) account om het e-mailadres aan te passen. Hoe kan ik nu mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn account?
Als ik inlog krijg ik de volgende foutmelding en kan ik ook geen extra’s aanzetten.Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Beste, Afgelopen week is mijn aanvraag voor een abonnement telefonisch geannuleerd en een nieuwe abonnement aangemaakt. Graag wil ik deze aanvraag / abonnement in mijn odido zien wat niet lukt, waarschijnlijk vanwege de eerste aanvraag.Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen
LLiona5Divina 1 maand geledenGoedemorgen,Ik krijg de facturen en alle communicatie van dag 1 nog steeds op een verkeerd/oud mail adres, terwijl alles goed staat in Odido. Ik kan er binnenkort er niet meer bij, dus wel handig dat het ergens goed staat cq wordt aangepast.Ik heb gelezen dat dit vaker voorkomt, graag ondersteuning om dit goed te krijgen.Heel erg bedankt!Groetjes, K
Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn odido-account. Hij geeft steeds aan dat dit abonnement al is gekoppeld aan een ander account maar dat is niet zo, mijn moeder betaalde voorheen de facturen maar als het goed is alles overgezet naar mij. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik kan al heel de ochtend niet verifiëren via iDIN, ik krijg onderstaand bericht.Het is op dit moment niet mogelijk om iDIN te gebruiken. Probeer het later nog een keer.\Enig idee of dit vaker voorkomt, en hoe lang dit normaal gesproken duurt?Thx!
Ik heb de odido app gekoppeld aan m'n internet abonnement alleen kan ik m'n mobiele abonnement niet koppelen. Dan krijg ik melding We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.welke gegevens niet herkend kan worden, wordt niet vermeld. Vreemd dat mijn mobielnummer wel bekend is, aangezien ik wel de verificatiecode via sms krijg!Wat kan het probleem zijn ?
Hoi! Ik probeer om zowel mijn thuis abonnement als mijn mobiele abonnement aan hetzelfde account te koppelen. Ik krijg steeds de melding dat de gegevens niet bekend zijn in het systeem. Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice en daar kwam uit dat niet alle gegevens overeenkwamen. Dat hebben ze toen veranderd zodat het hetzelfde is. Maar het lukte nog steeds niet. Ik heb toen beide abonnementen losgekoppeld van hun accounts en gekoppeld aan de andere account. Dat lukte wel, maar dus niet allebei op hetzelfde account. Kwam er achter dat bij een van de twee een typfout was gemaakt in de persoonlijke gegevens en de klantenservice heeft dit veranderd. Wat ik kan zien bij beide accounts is dat de persoonlijke gegevens nu wel volledig overeenkomen, maar ik kan nog steeds niet koppelen. Help?
Waarom kan je zelf niet de 2FA resetten en heeft Odido hier niets voor ingericht!
Bij het afsluiten van ons internet abonnement werd gezegd dat het belangrijk was om een al bestaand abonnement op dit adres te koppelen aan hetzelfde account ivm klantenvoordeel. Ik wil dit nu doen, maar krijg elke keer een foutmelding dat het mobiele abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Dat was die van mijn partner. Mijn partner heeft haar account nu verwijderd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding? Het abonnement gaat pas in december in, maar we willen dit wel gewoon geregeld hebben, omdat de klantvoordeel zeker meeweegt in onze keuze voor de overstap naar Odido
mijn huidige telefoonabonnement staat gekoppeld aan een account waar ik geen toegang meer tot heb (ook niet het e-mailadres).Ik wil mijn telefoonabonnement daarom dus op mijn nieuwe (de account van deze topic) account krijgen, maar omdat ik mijn oude account niet kan bereiken, kan ik het telefoonabonnement niet loskoppelen en zit ik dus vast.
Ik wil graag mijn internet abbonement en mobiel abbonement op 1 account hebben maar krijg continu een foutmelding. Hier over al contact gehad met de klantenservice maar helaas heeft dit het niet opgelost. Wil graag nog een extra abbonement aanvragen maar het liefst doe ik dat pas op het moment dat dit probleem is opgelost zodat alles zometeen wel goed werkt.
Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is. Ik hoor graag hoe het op te lossen
Wie kan mij helpen? Klantenservice enkel via telefoon te bereiken, maar niet kunnen bellen ivm blokkade. Dus daarom op deze manier.Bevestiging van betaling, maar 3 dagen verder nog steeds een blokkade.
Beste Medewerker, Mijn abonnement zou niet gekoppeld kunnen worden aan mijn account omdat deze al gekoppeld kan zijn. Echter heb ik maar 1 account en kan ik deze niet ontkoppelen, zou iemand van jullie wellicht deze handmatig op het juiste account willen koppelen? Alvast bedankt voor jullie tijd, werkse.
Hallo, ik probeer mijn abonnement te koppelen in de app maar dat lukt niet omdat ik steeds de foutmelding krijg dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account. Ik zou alleen niet weten aan welk account dit is. Ik heb onlangs wel het contract van mijn vader overgenomen, maar die heeft het account al van zijn app verwijderd.
Hallo.mijn internet account krijg ik met geen mogelijkheid gekoppeld aan mijn bestaande mobiel account. Ik gok dat het te maken heeft met mijn naam zoals ik in eerdere topics ook zag.via het begin screen krijg je de mogelijkheid om te koppelen, maar ik blijf via deze weg alleen maar terug komen op de site om je account beter te beveiligen. Als ik het via de andere route doe, krijg ik de foutmelding “ het is niet mogelijk dit nummer te koppelen”.
Ik wil na aanvraag tv/internet en activeren mijn odido ook mijn ben abonnement koppelen.Krijg de melding dat het niet mogelijk is.
Hi allen,Ik was voorheen klant bij Tele2 en had daar ook een MijnTele2-account. Sinds de overgang naar Odido kan ik echter niet inloggen op MijnOdido (of op de app) omdat de verificatie-SMS naar een nummer wordt verstuurd dat ik niet ken. Het begint met 06-81. Ik gok dat dit het oorspronkelijke nummer van mijn Tele2-simkaart was (nog van voordat ik nummerbehoud aanvroeg). In ieder geval kan ik nu dus niet inloggen. Mijn vraag is of iemand ervoor kan zorgen dat de verificatie-sms wordt verzonden naar mijn eigen Odido-nummer.
Hallo,Ook hier problemen bij het koppelen. Bij het toevoegen van het internet+tv abonnement krijg ik de foutmelding: “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”Met vriendelijke groeten,Familie Puylaert
Wanneer ik mijn account probeer te koppelen via de Odido app krijg ik de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account. Dit is erg vervelend aangezien ik nu niet mijn 4g-gebruik in kan zien.In een Odido winkel weten ze me niet verder te helpen en zeggen ze dat ik contact moet opnemen met de Klantenservice. Weten jullie hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt!
Ik ben in mei mijn contract veranderd met nummerbehoud, en het lukt me niet om mijn nummer nu te koppelen aan mijnOdido. Ik krijg de foutmelding dat mijn nummer reeds gekoppeld is aan een ander account, maar op mijn oude MijnOdido account heb ik het nummer al verwijderd en krijg ik dezelfde foutmelding als ik probeer het nummer opnieuw te koppelen.
Goedemorgen, Als ik met mijn Tele2 gegevens inlog op mijn Odido zie ik geen 06-nummer gekoppeld. Als ik deze wil koppelen krijg ik de melding dat dit nummer reeds aan ander account gekoppeld is. Maar dat is niet zo. Hoe kan ik nu toch mijn 06-nummer koppelen? Mijn nummer is namelijk overgezet.Alvast bedankt.Groetjes Mariëlle
Hoi,Het lukt mij niet om mijn 06 nummer te koppelen aan mijn account na dat mijn nummer is overgezet.
Gister ben ik met nummerbehoud overgestapt van een Odido zakelijk abonnement, naar een Odido privé abonnement. Nu wil ik net als voorheen mijn verbruik kunnen inzien in de app, maar het lukt mij niet om het abonnement te koppelen aan mijn Odido account. Wat is er al ondernomen:4x contact gehad met de klantenservice. Diverse keren iets ontkoppeld en na een half uur nog eens geprobeerd. 24 uur gewacht via de webbrowser geprobeerd geprobeerd via een ander Odido accountIk zie diverse andere topics met hetzelfde probleem. Kan dit worden opgelost?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.