Doordat ik een nieuw mobiel nummer heb, kan ik nu helaas niet meer toegang krijgen tot Mijn Odido. Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die wordt gebruikt voor de tweestapsverificatie.
Doordat ik een nieuw mobiel nummer heb, kan ik nu helaas niet meer toegang krijgen tot Mijn Odido. Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die wordt gebruikt voor de tweestapsverificatie.
Hallo
Ik hoor graag of het dan lukt!
Doordat ik een nieuw mobiel nummer heb, kan ik nu helaas niet meer toegang krijgen tot Mijn Odido. Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die wordt gebruikt voor de tweestapsverificatie.
Hallo Pharwin,
Het gaat inderdaad om mijn internet + tv abonnement. Ik krijg op dit mail in ieder geval de facturen binnen. Als ik mijn inloggegevens opvraag kan ik enkel mijn wachtwoord wijzigen. Het probleem is dat ik dan nog steeds niet kan inloggen omdat mijn oude mobiele nummer is gekoppeld voor de Tweestapsverificatie. Daarom vraag ik jullie voor hulp om het mobiele nummer van de Tweestapsverificatie te wijzigen naar mijn mijn nieuwe nummer.
Hoi XY, bedankt voor de informatie! Het account is inderdaad leeg, dus ik kan daardoor geen 2FA wijzigingen doen en ik kan het account ook niet verwijderen. Ik heb daarom meteen een case doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling: 74142574. Zij zullen het lege account verwijderen, zodat je straks een nieuw account kan aanmaken. Op dit moment hebben ze wel een verwerkingstijd van 2 weken. Mocht je op 19 november nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag wat de status is. Stuur me over 1 week ook een reminder, wie weet komen ze toch sneller aan jouw case toe!
Hoi XY, bedankt voor de informatie! Het account is inderdaad leeg, dus ik kan daardoor geen 2FA wijzigingen doen en ik kan het account ook niet verwijderen. Ik heb daarom meteen een case doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling: 74142574. Zij zullen het lege account verwijderen, zodat je straks een nieuw account kan aanmaken. Op dit moment hebben ze wel een verwerkingstijd van 2 weken. Mocht je op 19 november nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag wat de status is. Stuur me over 1 week ook een reminder, wie weet komen ze toch sneller aan jouw case toe!
Hi Marciano, ik heb een nieuw account kunnen aanmaken. Dank hiervoor.
Nu zit ik met het volgende: Als ik mijn TV + internet abonnement wil koppelen aan mijn account en hierbij mijn gegevens invul, krijg ik de foutmelding ‘Teveel records gevonden’. Kunt u mij ook hierbij helpen?
Goedemorgen XY, superfijn dat het is gelukt om een nieuw account aan te maken! 'Teveel records gevonden’ is een melding die bij ons bekend is en hier kan ik je ook absoluut bij helpen. Er zijn 2 dingen die we kunnen doen:
Het invoeren van een tijdelijk IBAN nummer gaat veel sneller. Heb je toevallig zelf een 2e IBAN? Anders kan je er wellicht een van een partner, vriend, familielid gebruiken. Zodra je abonnement gekoppeld is, wijzig ik 'm direct terug naar je eigen IBAN. Heb je er een voor me? Stuur deze dan volledig via een privébericht naar me. Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.