Skip to main content

Bij het afsluiten van ons internet abonnement werd gezegd dat het belangrijk was om een al bestaand abonnement op dit adres te koppelen aan hetzelfde account ivm klantenvoordeel. Ik wil dit nu doen, maar krijg elke keer een foutmelding dat het mobiele abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Dat was die van mijn partner. Mijn partner heeft haar account nu verwijderd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding? Het abonnement gaat pas in december in, maar we willen dit wel gewoon geregeld hebben, omdat de klantvoordeel zeker meeweegt in onze keuze voor de overstap naar Odido 

Update: Ik heb nu een uitnodiging kunnen versturen, maar bij het accepteren komt er ook een foutmelding, dus daar loopt het nu vast.


Zou iemand kunnen helpen? Via de chat krijg ik geen contact..


Hallo @Naomi25, van harte welkom op onze Community en wat leuk dat jullie een internet abonnement bij ons hebben afgesloten, welkom bij onze Odido familie! Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Ik heb gelijk meegekeken en de reden waarom het telefoon- en internet abonnement niet in één account samengevoegd kan worden, heeft te maken met dat de gegevens niet overeenkomen met elkaar. Om twee abonnementen samen te kunnen voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik zie dat alleen de adresgegevens overeenkomen. Geen zorgen, het Klantvoordeel kan alsnog geactiveerd worden bij beide abonnementen. Alleen dien je voor één abonnement een apart account aan te maken. Daarna kun je via de Klantvoordeel pagina deze activeren! Om Klantvoordeel te activeren hoef je niet beide abonnementen in hetzelfde account te hebben. Alleen het adres dient overeen te komen met elkaar en beide abonnementen dient het Klantvoordeel geactiveerd te worden. Dat kan ook gerust met twee aparte accounts. 

Wel zie ik dat er bij het nummer nog een oud account gekoppeld stond, waardoor ze deze melding te zien kreeg. Die heb ik zojuist verwijderd. Ze kan vanaf nu een nieuw account aanmaken via onze website en dan het abonnement koppelen! 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 😊


Reageer