Skip to main content

Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn odido-account. Hij geeft steeds aan dat dit abonnement al is gekoppeld aan een ander account maar dat is niet zo, mijn moeder betaalde voorheen de facturen maar als het goed is alles overgezet naar mij. Hoe kan dit opgelost worden?

Hallo @Anja.c, welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4922. Daarbij zie ik inderdaad dat je het contract hebt overgenomen van je moeder, alleen dat het account niet is overgezet. Dat gebeurd nooit automatisch en dient altijd nog even handmatig verwijderd te worden. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Ik hoor het graag van je! 


Hallo @Anja.c, welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4922. Daarbij zie ik inderdaad dat je het contract hebt overgenomen van je moeder, alleen dat het account niet is overgezet. Dat gebeurd nooit automatisch en dient altijd nog even handmatig verwijderd te worden. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Ik hoor het graag van je! 

 

Hoi Pharwin, 

Hartstikke bedankt voor de hulp, het is helemaal gelukt! :)

Groetjes,

Anna


Goedemiddag Anna, ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad! Fijn om te lezen dat het is gelukt en natuurlijk graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 😁


Reageer