Skip to main content

Mijn abonnementsgegevens zijn anders, ik kan geen abonnement toevoegen aan Internet Thuis Kan iemand mij helpen de gegevens te wijzigen zodat ze identiek zijn in mijn 2 contracten? Ik heb het zelf geprobeerd, maar niet Het hielp  Bedankt 

Hallo @Melon2000 

Je hebt een mobiele abonnement en een thuis abonnement maar de persoonsgegevens zijn niet hetzelfde?

Wat is er anders en voor welk abonnement?

De initialen voor het mobiele abonnement zijn M.M, en voor internet Melchior.Mikolaj Ik zou het voor beide willen veranderen, zodat het hetzelfde wordt.

Hi @Melon2000, welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je gister contact hebt gehad met een collega en dat je naam bij beide abonnementen nu overeenkomt met elkaar. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account voor Internet + TV. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en op welke manier je het probeert (app/browser/desktopversie). Als het niet lukt in de app, probeer het dan even via een laptop om te kijken of het dan wel lukt! 

Gisteren sprak ik een medewerker van Odido, hij veranderde zijn initialen in Melchior Mikołaj en het mobiele abonnement Ik heb het geregistreerd op M.M en ik kan ze niet verbinden. Wanneer ik ze met elkaar probeer te verbinden, verschijnt er een bericht van de foto . Help alstublieft, dank u.

>Screenshot verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens] 

Hi @Melon2000, dank voor de toelichting! Ik heb je screenshot verwijderd, omdat je telefoonnummer te zien was en het is niet handig om dit openbaar te hebben. Ik zag inderdaad dat er iets in je naam niet goed stond, dat heb ik zojuist voor je aangepast. Om beide abonnementen in één account samen te voegen, dient de naam, adresgegevens & geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Nu zie ik dat de naam en geboortedatum overeenkomt, alleen de adresgegevens niet. Je mobiele abonnement staat op een ander adres geregistreerd dan je Internet + TV abonnement. Kan dat kloppen? Je kunt checken via je Mijn Odido account of op je factuur welke adressen er bij ons bekend zijn. Het is dan niet mogelijk om ze samen te voegen in één account. Je kunt dan voor je mobiele abonnement een apart account aanmaken met een ander e-mailadres!

Ja, dat klopt, sinds december heb ik gemeld dat ik naar een ander adres verhuis. Daarom is het anders. Als ik mijn e-mailadres heb opgegeven voor het mobiele contract, kan ik dan een account aanmaken met een ander e-mailadres? Hm 🤔 

Ik heb geprobeerd het vanaf een ander e-mailadres te doen en ik krijg dezelfde informatie dat ze de gegevens voor mijn nummer niet herkennen.Vervelend,

Hi ​@Melon2000, had je met een ander e-mailadres een nieuw account aangemaakt? Probeer je het nummer uit je profiel toe te voegen of gaat het om een ander nummer? Kun je het andere e-mailadres naast je telefoonnummer vermelden? Dan kan ik checken of alles goed staat! 

Hetzelfde nummer, maar een ander account Het nieuwe e-mailadres is [aangepast door moderator, deel a.u.b geen privégegevens openbaar]. Er verschijnt een bericht dat ze mijn nummer op dit e-mailadres niet herkennen

@Melon2000 dank voor de toelichting! In dat geval heeft het te maken met een issue vanuit onze kant, excuses hiervoor. Ik heb direct een case voor je doorgezet richting ons IT-team, het referentienummer is: 74355038. De verwerkingstijd is momenteel 13 dagen wegens de drukte. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 13 dagen kan duren. Zodra er meer bekend is, zullen ze je telefonisch of per mail op de hoogte stellen. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Reageer