Mijn abonnementsgegevens zijn anders, ik kan geen abonnement toevoegen aan Internet Thuis Kan iemand mij helpen de gegevens te wijzigen zodat ze identiek zijn in mijn 2 contracten? Ik heb het zelf geprobeerd, maar niet Het hielp Bedankt
Hallo
Je hebt een mobiele abonnement en een thuis abonnement maar de persoonsgegevens zijn niet hetzelfde?
Wat is er anders en voor welk abonnement?
De initialen voor het mobiele abonnement zijn M.M, en voor internet Melchior.Mikolaj Ik zou het voor beide willen veranderen, zodat het hetzelfde wordt.
Hi
Laat je me even weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en op welke manier je het probeert (app/browser/desktopversie). Als het niet lukt in de app, probeer het dan even via een laptop om te kijken of het dan wel lukt!
Gisteren sprak ik een medewerker van Odido, hij veranderde zijn initialen in Melchior Mikołaj en het mobiele abonnement Ik heb het geregistreerd op M.M en ik kan ze niet verbinden. Wanneer ik ze met elkaar probeer te verbinden, verschijnt er een bericht van de foto . Help alstublieft, dank u.
>Screenshot verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens]
Hi
Ja, dat klopt, sinds december heb ik gemeld dat ik naar een ander adres verhuis. Daarom is het anders. Als ik mijn e-mailadres heb opgegeven voor het mobiele contract, kan ik dan een account aanmaken met een ander e-mailadres? Hm
Ik heb geprobeerd het vanaf een ander e-mailadres te doen en ik krijg dezelfde informatie dat ze de gegevens voor mijn nummer niet herkennen.Vervelend,
Hi
Hetzelfde nummer, maar een ander account Het nieuwe e-mailadres is [aangepast door moderator, deel a.u.b geen privégegevens openbaar]. Er verschijnt een bericht dat ze mijn nummer op dit e-mailadres niet herkennen
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.