Skip to main content

Beste Medewerker,

 

Mijn abonnement zou niet gekoppeld kunnen worden aan mijn account omdat deze al gekoppeld kan zijn. Echter heb ik maar 1 account en kan ik deze niet ontkoppelen, zou iemand van jullie wellicht deze handmatig op het juiste account willen koppelen? Alvast bedankt voor jullie tijd, werkse.

Goedemorgen @YoerideKoning, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kan koppelen en alles kunt inzien, ik zoek dit graag voor je uit. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6989. Daarbij zie ik dat er een account is gekoppeld, maar dat er al een tijdje niet mee is ingelogd. Ik kan het niet voor je koppelen, maar wel het gehele account voor je verwijderen. Dat heb ik zojuist voor je gedaan. Maak gerust nu een nieuw account via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer