Skip to main content

Ik heb de odido app gekoppeld aan  m'n internet abonnement alleen kan ik m'n mobiele abonnement niet koppelen. Dan krijg ik melding 

We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.

welke gegevens niet herkend kan worden, wordt niet vermeld. Vreemd dat mijn mobielnummer wel bekend is, aangezien ik wel de verificatiecode via sms krijg!

Wat kan het probleem zijn ?

Hoi N, ik zie nu dat je ook je eigen topic hebt geopend. Ik had zojuist op je gereageerd in een ander topic. Hier nogmaals de reactie:

Ik zie dat Internet + TV op naam van iemand anders staan. Wil je Internet + TV op jouw naam zetten (zodat je beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account kan koppelen)? Dan moet er contractsovername plaatsvinden. Dit doe je als volgt:

Stuur een mail naar internet.service@odido.nl met:

• Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Mocht je beide abonnementen op verschillende namen willen laten staan, dan kan dat uiteraard ook. Alleen dan zal je wel 2 aparte Mijn Odido-accounts moeten gebruiken voor beide abonnementen. Ik hoor graag van je waar je voor kiest! 😊

Hoi N, ik zie nu dat je ook je eigen topic hebt geopend. Ik had zojuist op je gereageerd in een ander topic. Hier nogmaals de reactie:

Ik zie dat Internet + TV op naam van iemand anders staan. Wil je Internet + TV op jouw naam zetten (zodat je beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account kan koppelen)? Dan moet er contractsovername plaatsvinden. Dit doe je als volgt:

Stuur een mail naar internet.service@odido.nl met:

• Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Mocht je beide abonnementen op verschillende namen willen laten staan, dan kan dat uiteraard ook. Alleen dan zal je wel 2 aparte Mijn Odido-accounts moeten gebruiken voor beide abonnementen. Ik hoor graag van je waar je voor kiest! 😊

Goeiemiddag. Bedankt voor de uitleg. Dan ga ik het op de tweede manier doen.

Goedemorgen N, geen dank en dat is helemaal goed. Mocht je het in de toekomst toch anders willen, dan kan dat uiteraard altijd nog. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je!

Reageer