Wie kan mij helpen? Klantenservice enkel via telefoon te bereiken, maar niet kunnen bellen ivm blokkade. Dus daarom op deze manier.
Bevestiging van betaling, maar 3 dagen verder nog steeds een blokkade.
Wie kan mij helpen? Klantenservice enkel via telefoon te bereiken, maar niet kunnen bellen ivm blokkade. Dus daarom op deze manier.
Bevestiging van betaling, maar 3 dagen verder nog steeds een blokkade.
Goedemorgen
Heb je met IDEAL alles wat openstaat betaald?
https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel
Blokkade opheffen
De blokkade op je diensten draaien we terug als je alle openstaande facturen volledig betaald hebt. Na ontvangst van de betaling duurt het maximaal 2 dagen voordat je weer van onze diensten gebruik kunt maken.
Tip: Betaal met de iDEAL link, dan wordt je blokkade binnen 2 uur opgeheven.
Hi Cristien,
Dank voor je reactie. Naar mijn weten had ik afgelopen zondag de gehele betaling gedaan & nu nogmaals een betaling van 28,5€. Alleen is volgens mijn administratie de 28,5€ nu dubbel betaald.
Ik heb namelijk een bevestiging gekregen van een betaling van 62,40. Alleen de helft van die betaling leek in de administratie maar verwerkt te zijn. Namelijk die van een betalingsregeling. De 28,50 die de eerste keer betaald was kon ik niet terug vinden. Iemand bellen zou het handiger maken, maar dat lukt nu nog steeds niet.
In mijn betaalde facturen staat namelijk enkel de betaling van vandaag. Niet de 62,40 van 8 september
Lees mijn onderschrift. Vul alles in de moderators kunnen dan sneller helpen.
Hi
Voor nu ben je dus helemaal bij met je betalingen en de blokkade is ook niet meer actief! Als je voor mij je telefoon opnieuw wilt opstarten, moet alles weer naar toebehoren werken. Laat je mij weten of het is gelukt?
Goedemorgen,
ik heb gisteren een betaling gedaan, maar mijn blokkade is nog steeds actief. Betaling gedaan door middel van Ideal…
Kan mijn blokkade verwijderd worden?
Goedemiddag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.