Afgelopen week is mijn nieuwe abonnement ingegaan met nummberbehoud. Sindsdien kan ik niet meer in de odido app. Hij geeft aan dat er al een abonnement is gekoppeld. Nu lees ik hier in de topics dat dit heel simpel door jullie opgelost kan worden, door het bestaande abonnement los te koppelen?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi @HoekjeRo, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je account nog gekoppeld staat aan het oude nummer, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account verwijderd en je nummer ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukkken!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hi @HoekjeRo, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je account nog gekoppeld staat aan het oude nummer, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account verwijderd en je nummer ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukkken!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.