Skip to main content

Hallo,

Afgelopen week is mijn nieuwe abonnement ingegaan met nummberbehoud. Sindsdien kan ik niet meer in de odido app. Hij geeft aan dat er al een abonnement is gekoppeld. Nu lees ik hier in de topics dat dit heel simpel door jullie opgelost kan worden, door het bestaande abonnement los te koppelen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Hallo @HoekjeRo 

Heb je alle privé velden in je community profiel ingevuld zodat een moderator direct kan meekijken?


 

Hallo @HoekjeRo 

Heb je alle privé velden in je community profiel ingevuld zodat een moderator direct kan meekijken?

Ja, dat heb ik gedaan.. 


Hi @HoekjeRo, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je account nog gekoppeld staat aan het oude nummer, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account verwijderd en je nummer ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukkken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer