Skip to main content
Beantwoord

Abonnement niet zichtbaar in de app

  • October 23, 2024
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is. Ik hoor graag hoe het op te lossen

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @Mahmoud.97, welkom op onze Community! We helpen iedereen en ook jou graag verder. Echter, kan het soms even duren voordat je een reactie van ons of een andere klant/SuperUser kan verwachten. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest en ik hoop dat je dit begrijpt! 

Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met een collega. Je oude account is verwijderd en alles is losgekoppeld. Ik zie dat je een nieuw account hebt gemaakt en alles opnieuw hebt gekoppeld. Werkt alles nu naar behoren en kun je je verbruik weer inzien in de app? Ik hoor het graag van je! 

3 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 24, 2024

Is er iemand die mij kan helpen?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 24, 2024

Ik denk dat er niemand is die mij kan helpen


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5294 reacties
  • Antwoord
  • October 24, 2024

Hallo @Mahmoud.97, welkom op onze Community! We helpen iedereen en ook jou graag verder. Echter, kan het soms even duren voordat je een reactie van ons of een andere klant/SuperUser kan verwachten. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest en ik hoop dat je dit begrijpt! 

Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met een collega. Je oude account is verwijderd en alles is losgekoppeld. Ik zie dat je een nieuw account hebt gemaakt en alles opnieuw hebt gekoppeld. Werkt alles nu naar behoren en kun je je verbruik weer inzien in de app? Ik hoor het graag van je!