Skip to main content

Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is. Ik hoor graag hoe het op te lossen

Is er iemand die mij kan helpen?


Ik denk dat er niemand is die mij kan helpen


Hallo @Mahmoud.97, welkom op onze Community! We helpen iedereen en ook jou graag verder. Echter, kan het soms even duren voordat je een reactie van ons of een andere klant/SuperUser kan verwachten. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest en ik hoop dat je dit begrijpt! 

Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met een collega. Je oude account is verwijderd en alles is losgekoppeld. Ik zie dat je een nieuw account hebt gemaakt en alles opnieuw hebt gekoppeld. Werkt alles nu naar behoren en kun je je verbruik weer inzien in de app? Ik hoor het graag van je! 


Reageer