Skip to main content

Beste , Graag wil ik een oud Odido account laten verwijderen waar geen actieve diensten meer op actief zijn. Kan ik dit hier laten regelen? 

Alvast bedankt en ik hoor het graag! 

Groet,

Rico 

Hi @Rico463, welkom op onze Community! Dat kunnen we zeker via deze weg regelen, ik help je graag. Gaat het om een Mijn Odido account wat verwijderd moet worden of om een abonnement dat opgezegd moet worden? Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 😄

Hi @Rico463, welkom op onze Community! Dat kunnen we zeker via deze weg regelen, ik help je graag. Gaat het om een Mijn Odido account wat verwijderd moet worden of om een abonnement dat opgezegd moet worden? Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 😄

Hoi Pharwin, Het gaat om het verwijderen van mijn oude Mijn Odido account waar geen abonnement meer aan vast zit. Kan ik het mailadres van het account waar het om gaat anders in een privé bericht met je delen? 

Hi @Rico463 dat mag zeker! Echter, als ik het telefoonnummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat het abonnement niet meer actief is en er ook geen gekoppelde Mijn Odido account is. Gaat het om een gekoppelde account aan het e-mailadres uit je profiel? Als ik daarop zoek, kom ik wel een ander nummer tegen dat eindigt op ***46, waar een account aan is gekoppeld. Is dat het nummer waar het om gaat? Kun je het volledige nummer met de juiste gegevens vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna het account voor je verwijderen! 

Reageer