bestaand abonnement koppelen - gegevens onbekend in systeem
Hoi!
Ik probeer om zowel mijn thuis abonnement als mijn mobiele abonnement aan hetzelfde account te koppelen. Ik krijg steeds de melding dat de gegevens niet bekend zijn in het systeem.
Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice en daar kwam uit dat niet alle gegevens overeenkwamen. Dat hebben ze toen veranderd zodat het hetzelfde is. Maar het lukte nog steeds niet.
Ik heb toen beide abonnementen losgekoppeld van hun accounts en gekoppeld aan de andere account. Dat lukte wel, maar dus niet allebei op hetzelfde account.
Kwam er achter dat bij een van de twee een typfout was gemaakt in de persoonlijke gegevens en de klantenservice heeft dit veranderd. Wat ik kan zien bij beide accounts is dat de persoonlijke gegevens nu wel volledig overeenkomen, maar ik kan nog steeds niet koppelen.
Help?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb al 2 keer contact gehad met de helpdeks maar word er niet wijzer van.
Hallo @Cefepime, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie nu dat bijna alles overeenkomt met elkaar. Echter, zie ik wel een verschil in de geboortedatum bij beide abonnementen. Bij je Internet + TV abonnement staat de juiste geboortedatum vermeld die ook in je profiel vermeld staat. Alleen bij je mobiele abonnement komt de maand niet overeen. Voordat ik dit voor je kan aanpassen, heb ik wel alleen een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een mail naar je verstuurd, waar op je kunt reageren met een kopie. Kun je een reactie geven in dit topic, zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik het voor je aanpassen en daarna kun je beide abonnementen samenvoegen in één account!
Hallo @niquedegraaff, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek en het klantnummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat dat abonnement niet meer actief is. Kan dat kloppen? Kun je het juiste klantnummer en ook je 06-nummer vermelden in je profiel samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken!
Top!
Ik heb de mail beantwoord
Hallo @niquedegraaff, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek en het klantnummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat dat abonnement niet meer actief is. Kan dat kloppen? Kun je het juiste klantnummer en ook je 06-nummer vermelden in je profiel samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken!
Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Het oude klantnummer is inderdaad een oud glasvezel abonnement. Inmiddels is er een nieuw glasvezel abonnement.
Kennelijk gaat het daardoor moeilijk.
Ik heb al jaren 2 mobiele abonnementen. Ook nog uit het t-mobile tijdperk. Vorig jaar september is glasvezel stopgezet omdat het niet werkte.
Dit jaar is op 23 oktober een nieuwe glasvezel abonnement gestart.
Ik kon het nieuwe abonnement niet koppelen aan mijn bestaande odido account waar mijn mobiele abonnementen nog op stonden.
Meerdere contacten met de helpdesk hebben ze alles losgekoppeld.
Daarop heb ik het nieuwe abonnement gekoppeld. Dat lukte. Maar nu kan ik de twee mobiele abonnementen niet meer koppelen.
Contact opnemen via dat nummer heb ik al twee keer gedaan. Ik heb geen vertrouwen in dat een derde keer zin heeft. Dus dan maar via het forum.
Ps: Èèn van de mobiele abonnementen is data only voor in mijn auto. Begint met een 9 dat nummer.
Hi @Cefepime excuses voor de wat latere reactie. Ik zie dat een collega het heeft opgepakt en dat je geboortedatum is aangepast. Ik zie dat het inmiddels ook is gelukt om beide abonnementen te koppelen in één account, klopt dat?
@niquedegraaff ik heb gelijk meegekeken en de reden dat je ze niet samen kunt voegen, is dat de naam bij je Internet + TV abonnement niet overeenkomt met elkaar. Bij je mobiele abonnement en het 097-nummer staan de initialen A.G.R.D. vermeld. Bij je Internet + TV abonnement was dat niet het geval. Ik heb dat zojuist voor je aangepast. Nu komen alle gegevens overeen met elkaar en kun je de abonnementen toevoegen in één account. Laat je me even weten of het is gelukt?
Ik hoor het graag van jullie!
@niquedegraaff ik heb gelijk meegekeken en de reden dat je ze niet samen kunt voegen, is dat de naam bij je Internet + TV abonnement niet overeenkomt met elkaar. Bij je mobiele abonnement en het 097-nummer staan de initialen A.G.R.D. vermeld. Bij je Internet + TV abonnement was dat niet het geval. Ik heb dat zojuist voor je aangepast. Nu komen alle gegevens overeen met elkaar en kun je de abonnementen toevoegen in één account. Laat je me even weten of het is gelukt?
Ik hoor het graag van jullie!
Oh, nice, finally. Het werkt! Bedankt.
@niquedegraaff geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst!
Hallo @Cefepime, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie nu dat bijna alles overeenkomt met elkaar. Echter, zie ik wel een verschil in de geboortedatum bij beide abonnementen. Bij je Internet + TV abonnement staat de juiste geboortedatum vermeld die ook in je profiel vermeld staat. Alleen bij je mobiele abonnement komt de maand niet overeen. Voordat ik dit voor je kan aanpassen, heb ik wel alleen een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een mail naar je verstuurd, waar op je kunt reageren met een kopie. Kun je een reactie geven in dit topic, zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik het voor je aanpassen en daarna kun je beide abonnementen samenvoegen in één account!
@Pharwin van Odido
Ik kan beide abonnementen inderdaad op hetzelfde account zien nu. Super bedankt voor je hulp!
@Cefepime Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.