Skip to main content

Wie kan mij helpen? Klantenservice enkel via telefoon te bereiken, maar niet kunnen bellen ivm blokkade. Dus daarom op deze manier.

Bevestiging van betaling, maar 3 dagen verder nog steeds een blokkade.

Goedemorgen @bmh34 Welkom in de community.

Heb je met IDEAL alles wat openstaat betaald?  

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel 

Blokkade opheffen
De blokkade op je diensten draaien we terug als je alle openstaande facturen volledig betaald hebt. Na ontvangst van de betaling duurt het maximaal 2 dagen voordat je weer van onze diensten gebruik kunt maken.
Tip: Betaal met de iDEAL link, dan wordt je blokkade binnen 2 uur opgeheven.

Hi Cristien,

Dank voor je reactie. Naar mijn weten had ik afgelopen zondag de gehele betaling gedaan & nu nogmaals een betaling van 28,5€. Alleen is volgens mijn administratie de 28,5€ nu dubbel betaald.

Ik heb namelijk een bevestiging gekregen van een betaling van 62,40. Alleen de helft van die betaling leek in de administratie maar verwerkt te zijn. Namelijk die van een betalingsregeling. De 28,50 die de eerste keer betaald was kon ik niet terug vinden. Iemand bellen zou het handiger maken, maar dat lukt nu nog steeds niet.

In mijn betaalde facturen staat namelijk enkel de betaling van vandaag. Niet de 62,40 van 8 september

@bmh34 Hoe heb je betaald? Als het met IDeal is zou het al verwerkt moeten zijn, met een bankoverboeking duurt het enkele dagen. Heb je je telefoon al opnieuw opgestart?

Lees mijn onderschrift. Vul alles in de moderators kunnen dan sneller helpen.

Hi @bmh34, welkom op onze Community! 😄 Ik ben met je gaan meekijken en ik kan mij voorstellen dat je je afvraagt hoe het ervoor staat. Je hebt een regeling van 3 termijnen bij ons getroffen, daarnaast lopen de normale facturen ook gewoon door. Het bedrag van € 62,40 wat je hebt betaald aan ons op 8 september, is verrekend met termijn 1 van je regeling en met de factuur van augustus. De € 5,- die we hebben afgeschreven + de € 28,70 die je hebt overgemaakt naar ons is verrekend met termijn 2 van je regeling. De termijnen van 15 augustus en 15 september heb je nu dus betaald. Op dit moment staat termijn 3 nog open, deze moet uiterlijk 15 oktober worden betaald. Deze bedraagt € 33,70. Ook staat je factuur van september nog open, deze moet uiterlijk morgen betaald worden. Deze factuur bedraagt € 28,70.

Voor nu ben je dus helemaal bij met je betalingen en de blokkade is ook niet meer actief! Als je voor mij je telefoon opnieuw wilt opstarten, moet alles weer naar toebehoren werken. Laat je mij weten of het is gelukt?

Goedemorgen, 

ik heb gisteren een betaling gedaan, maar mijn blokkade is nog steeds actief. Betaling gedaan door middel van Ideal… 

Kan mijn blokkade verwijderd worden? 

Goedemiddag @Kimnes, welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee! Allereerst, bedankt voor je betaling. Als deze via iDeal is betaald, wordt dit meestal binnen een uur verwerkt. Daarna kun je je toestel opnieuw opstarten en zou het moeten werken. Graag check ik dit voor je na. Echter, als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er in ons systeem vermeld staat. Ik gok dat dit de geboortedatum van één van je ouders is. Kun je de juiste geboortedatum in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken! 

Reageer