Bij het afsluiten van ons internet abonnement werd gezegd dat het belangrijk was om een al bestaand abonnement op dit adres te koppelen aan hetzelfde account ivm klantenvoordeel. Ik wil dit nu doen, maar krijg elke keer een foutmelding dat het mobiele abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Dat was die van mijn partner. Mijn partner heeft haar account nu verwijderd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding? Het abonnement gaat pas in december in, maar we willen dit wel gewoon geregeld hebben, omdat de klantvoordeel zeker meeweegt in onze keuze voor de overstap naar Odido
Update: Ik heb nu een uitnodiging kunnen versturen, maar bij het accepteren komt er ook een foutmelding, dus daar loopt het nu vast.
Zou iemand kunnen helpen? Via de chat krijg ik geen contact..
Hallo
Wel zie ik dat er bij het nummer nog een oud account gekoppeld stond, waardoor ze deze melding te zien kreeg. Die heb ik zojuist verwijderd. Ze kan vanaf nu een nieuw account aanmaken via onze website en dan het abonnement koppelen!
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.