Skip to main content

L

Liona5Divina

 1 maand geleden

Goedemorgen,
Ik krijg de facturen en alle communicatie van dag 1 nog steeds op een verkeerd/oud mail adres, terwijl alles goed staat in Odido. Ik kan er binnenkort er niet meer bij, dus wel handig dat het ergens goed staat cq wordt aangepast.
Ik heb gelezen dat dit vaker voorkomt, graag ondersteuning om dit goed te krijgen.


Heel erg bedankt!

Groetjes, K

Hallo @Liona5Divina, goed dat je dit aangeeft, laten we samen naar een oplossing kijken! Gaat het om het e-mailadres uit je profiel? Ik zie dat deze wel vermeld staat bij je abonnement. Ik zie dat dit al een tijdje terug is aangepast, maar dat de bevestiging van deze e-mail wel is verstuurd naar je oude e-mail. Ook zie ik dat er met het gekoppelde account al een tijdje niet mee is ingelogd, kan dat kloppen? Laten we anders een '’reboot'’ geven aan je account en alles opnieuw instellen. Ik heb zojuist het gekoppeld account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppelen dan opnieuw je abonnement. Hopelijk zal het vanaf dan goed gaan! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer