Hi @rgott, ik help je hier uiteraard graag mee verder! Er zijn in dit geval een paar opties om ervoor te zorgen dat je toegang krijgt tot het account. De eerste optie is om een contractovername aan te vragen van het mobiele abonnement, zodat dit op jouw eigen naam komt te staan. Om de contractovername aan te vragen, dien je dit formulier in te vullen op onze website. Mocht je een toestelkrediet hebben, dan is deze niet over te nemen en het toestelkrediet zal dan gelijk afbetaald moeten worden. Hou hier dus rekening mee.
Een tweede optie is om een contractovername aan te vragen voor het Internet abonnement, zodat dit op naam van jouw partner komt te staan. Zo kan dit abonnement gekoppeld worden aan het bestaande account van jouw partner. Jouw partner zal hiervoor contact moeten opnemen en we hebben dan een aantal gegevens nodig namelijk:
- Kopie ID beide partijen
- Kopie bankpas beide partijen
- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen. Hierin moet staan welke dienst(en) er op welk adres overgenomen worden.
Ook ontvangen we graag algemene informatie:
- Postcode en huisnummer van het aansluitadres
- 06-nummer van de nieuwe contractant
- E-mailadres van de nieuwe contractant
Je kan de documenten en de gegevens via een privégesprek naar mij versturen. De kopieën en verklaring kun je via een Wetransferlink met mij delen in het privébericht. De contractovername gaat per direct in, zodra ik de gegevens binnen heb en verwerkt heb.
De laatste optie is dat er een derde account wordt aangemaakt met een nieuw e-mailadres, specifiek voor het Internet abonnement. Je kan op onze website een account aanmaken met het nieuwe e-mailadres en vervolgens het Internet abonnement hier direct aan koppelen. Zo wordt het e-mailadres hier aangepast en krijg je direct toegang tot het account.
Laat je het me weten als het is gelukt?