Skip to main content

Als ik inlog krijg ik de volgende foutmelding en kan ik ook geen extra’s aanzetten.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Hoi Wouter, van harte welkom op de Community en gaaf dat je Extra's gebruikt! Nu moeten ze natuurlijk wel werken. Zet je je 06-nummer in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee! Welke Extra('s) zou je willen gebruiken? Dan kijk ik ook alvast of ik die voor je kan aanzetten! 😊

Hi @Marciano van Odido 

Ik heb geen telefoon nummer van Odido
daarnaast gaat niet alleen om de extra’s maar meerdere fouten in mijn account. 

zie onderstaande

Hi @Wouter2024, dat lijkt inderdaad niet goed te gaan. Ik zie dat het een Klik&Klaar abonnement betreft. Kun je checken via een desktopversie of je hetzelfde te zien krijgt? Zo ja, dan kan ik eventueel je account verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen. Anders dien je even de app te verwijderen en opnieuw te downloaden, zodat die gelijk beschikt over de nieuwste softwareversie. Kun je ook checken of de software van je toestel up-to-date is? Dat is van belang, zodat de app optimaal kan werken. 

Ik hoor het graag van je! 

Hoi,

Natuurlijk heb ik dat allemaal al

geprobeerd. Heb dit op de app als via verschillende browsers. Cookies zijn ook al keer verwijdert. Nieuwe account aanmaken heb ik ook geprobeerd. 

Lijkt echt iets niet lekker te gaan met nieuwe accounts. Mochten jullie een oplossing hebben dan voorbij het graag 

Hi @Wouter2024, dank voor de toelichting! Er lijkt dan inderdaad iets mis te gaan vanuit onze kant. Ik heb direct een case voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat ze dit voor je kunnen onderzoeken. Het referentienummer is: 74160015. Op dit moment is de verwerkingstijd 13 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze binnen een paar dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid, maar houd er rekening mee dat het maximaal 13 dagen kan duren. Excuses voor dit ongemak en ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Reageer