Skip to main content

Doordat ik een nieuw mobiel nummer heb, kan ik nu helaas niet meer toegang krijgen tot Mijn Odido. Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die wordt gebruikt voor de tweestapsverificatie.

 

Hallo @XY1966, welkom op onze Community! Gaat het om je Internet + TV abonnement? Ik zie momenteel geen account aan je abonnement gekoppeld. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik wel een '’leeg'’ account tegen. Kun je via onze website je inloggegevens proberen op te vragen? Dan kun je een nieuw wachtwoord instellen. Als het goed is, zou het dan wel moeten lukken! Ik kan namelijk de Tweestapsverificatie niet wijzigen, omdat ik je account niet in kan. 

Ik hoor graag of het dan lukt! 


Doordat ik een nieuw mobiel nummer heb, kan ik nu helaas niet meer toegang krijgen tot Mijn Odido. Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die wordt gebruikt voor de tweestapsverificatie.

 

Hallo Pharwin,

Het gaat inderdaad om mijn internet + tv abonnement. Ik krijg op dit mail in ieder geval de facturen binnen. Als ik mijn inloggegevens opvraag kan ik enkel mijn wachtwoord wijzigen. Het probleem is dat ik dan nog steeds niet kan inloggen omdat mijn oude mobiele nummer is gekoppeld voor de Tweestapsverificatie. Daarom vraag ik jullie voor hulp om het mobiele nummer van de Tweestapsverificatie te wijzigen naar mijn mijn nieuwe nummer.


Reageer