Ik wil graag mijn internet abbonement en mobiel abbonement op 1 account hebben maar krijg continu een foutmelding. Hier over al contact gehad met de klantenservice maar helaas heeft dit het niet opgelost. Wil graag nog een extra abbonement aanvragen maar het liefst doe ik dat pas op het moment dat dit probleem is opgelost zodat alles zometeen wel goed werkt.
Hallo
Thuis en mobiel kun je koppelen in 1 account als beide abonnementen op dezelfde naam staan. Wat is de foutmelding die je krijgt?
Bel met de klantenservice. Meer niet
Goedemorgen HanTanja, welkom op de Community en gaaf dat jullie zowel met mobiel als internet thuis bij ons zitten! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de abonnementen niet op dezelfde voorletters staan. Internet staat op H., terwijl mobiel op J.P. staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de voorletters gelijktrekken en dan heb je binnen no time de abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld. Vul daarnaast ook nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in ter verificatie. Dan ga ik voor jullie aan de slag!
Goedemorgen Marciano,
dankjewel voor je reactie. Ik heb een reply op je e-mail.
Hoi HanTanja, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je mail ontvangen en de voorletters gewijzigd. Geef het systeem ongeveer 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om je mobiele abonnement te koppelen in je bestaande Mijn Odido-account. Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.