Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Ik heb 2 nummers gekoppeld aan mijn T-mobile. bij 1 van de 2 krijg ik een foutmelding als ik bij instellingen/blokkades de blokkades in wil zien of aan wil passen.Hoe kan dit opgelost worden?Het gaat om het nummer eindigend op 1701 voor het geval jullie dit kunnen zien. Groeten Erik
Ik probeer een extra GSM nummer te koppelen aan mijn T-mobile account. De verificatie SMS komt binnen op het bewuste nummer maar na het ingeven van de code krijg ik de melding: Het is niet mogelijk om dit mobiele nummer te koppelen.Wat kan dit zijn? NB dit nummer is deze avond ontkoppeld van een ander my T-mobile account, misschien nuttig om te weten.
Hi, Ik wil graag mijn my t-mobile account verwijderen en vervolgens ook deze community forum account.Ik gebruik momenteel al een andere my t-mobile account. Alvast bedankt!
Ik heb in het verleden een my t-mobile account aangemaakt. Echter nooit een nummer aan gekoppeld hoe in ik nu het snelst van dit account af komen? Wil dit mail adres voor een ander account gaan gebruiken, maar dat kan nu dus niet!
Je maakt wat mee met een nieuw abonnement wat een drama, ben er eigenlijk klaar mee.online aanvragen nieuwe simkaart was in het weekend en vandaag niet mogelijk.Was de sim thuis kwijt geraakt gebruikte het kaartje niet belde nog met mijn KPN simkaart.Moest dus via klantenservice bestellen en kost 10 euro in plaats van €5.09Ik had ook dubbele kosten van een mobiel abonnement.En het was misgegaan met nummerbehoud.De T-Mobile website werkt maar gedeeltelijk en is verwarrend.De klantvoordeel is een lachertje, ben er in getrapt.Geen voordeel.
Sinds vorige maand verbruik ik ineens heel veel mb's. Terwijl ik gewoon thuis ben en op wifi zit. Hebben meer mensen dit? En klantenservices is al 2 weken niet te bereiken!!Groet,Natasja Naarden
Ik heb een probleem met de applicatie. de taal verandert niet naar Engels ondanks het wijzigen van de taal in de instellingen ...
Ik probeer in Tmobile mijn nummer te koppelen maar hij geeft de melding ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’ Ik had een tele2 abbonement en heb een sms gekregen dat mijn nummerbehoud op 21 oktober zou gebeuren. Tot op heden is er echter niks gebeurd. Kunnen jullie mij helpen?
Hey T-Mobile Team, there is something wrong with my Mobile account… every time I try to add the 2GB free MB Bundle it says“something went wrong try again later” I tried via the APP and via your Lotte Chat bot no successI tried via WebSite and there I can only see paid bundels and not the free 2 GB bundle for unlimited customers… I went to the shop the other day and there after some trying the T-mobile Employee was able to add a 2GB bundle … but yea yester at around 22:00 where I ran out of data again no one was there to help me… Note: I am only running out of data because I am now 12 Days without home internet due to a fibre issue (also from T-mobile) ...
Zie titel, abonnementen lopen maar echter klantvoordeel koppelen krijg ik een error. Terwijl facturatie al plaatsvindt en ik dus korting misloop…
Goedenavond,Ik kan mijn abonnement niet meer koppelen aan bestaand abonnement van mijn zoon.Ik krijg alleen zijn abonnement in de tmobile app te zien en de mijne niet meer. Staat dat ik het eerst moet ontkoppelen maar dat lukt dus niet.Kunt u mij hiermee helpen?
Ik heb momenteel 2 T-Mobile accounts. 1x voor een Prepaid nummer en 1x voor Mijn glasvezel.Nu wil ik deze samenvoegen. Ik krijg het Prepaidnummer toegevoegd aan andere account door te ontkoppelen . Maar het lege account krijg ik niet gedelete.Iemand een suggestie, 2 account met verschillende emailadressen (waarvan 1 een t-mobilethuis adres waarvan ik het bestaan niet eens afwist :-) is een beetje onzin.
When I am adding my mobile T-mobile subscription to the account where I do have a T-huis already I amn recieving this error. Both accounts are on the same name.
Hoi,Na mijn wijzing abonnement en nummerbehoud kan ik niet meer inloggen op my tmobile. Ik krijg de melding ‘dit nummer is gekoppeld aan een account’, maar helaas krijg ik het niet voor elkaar om een nieuwe account te maken of om in te loggen. Iemand die kan helpen?
I already have a mobile subscription in T-mobile and just got my Thuis subscription as well. I recieved an email with a link to connect my Thuis subscription to the exist T-mobile account, but when I go throught both 2-step veryfication - I am getting an error.
Goedemiddag,Ik heb voor mijn dochter op mijn emailadres een abonnement met nummerbehoud aangevraagd ter vervanging van haar Prepaid beltegoed, ik had haar Prepaid gekoppeld op my t-mobile om het verbruik in te kunnen zien, nadat we de simkaart voor het abonnement hadden omgeruild zie ik dat in my t-mobile de Prepaid weg is, dat is prima maar het lukt mij niet om het abonnement toe te voegen, het geeft steeds de melding “abonnement is al gekoppeld aan een andere gebruiker”Kunnen jullie mij hiermee helpen en dit oplossen, het is vervelend dat ik en ook mijn dochter zelf niet de verbuikstatus in kan zien.Ik hoor het graag,Alvast bedankt!Gr. Remco
Gisteren is mijn mobiele abonnement van KPN naar Tmobile overgezet. Ging geruisloos😀. Maar het nieuwe abonnement is niet zichtbaar in de My Tmobile omgeving. Het internetabonnement is wel zichtbaar, maar mobiel dus niet. Als ik op een pagina voor mobiel terecht kom (facturen bijvoorbeeld) krijg ik de melding dat de pagina ‘op slot’ zit. Ook in de app kan ik niet inloggen met mijn gegevens. Die geeft aan dat ik binnenkort een email ga ontvangen en dan alles wel kan zien… maar die melding krijg ik nu al maanden. Het klantvoordeel mobiel en internet staat er al wel een poos bij in mijn omgeving...
Is er al iets bekend over het activeren van de T Mobile App op de Apple Watch? Lukt tot op heden nog steeds niet! 🙁
A few weeks ago, I switched my pre-paid sim to a subscription with the same number. Since then, my dashboard page both on web and app does not show any information. How can I handle with it? Thank you!
Waar kan ik mijn prepaid beltegoed vinden in de app?Op My T-Mobile online is het wel zichtbaar.
Klein taalfoutje gevonden in de app
Mijn zakelijk abonnement heb ik overgezet naar een privéabonnement. Hiervoor heb ik een nieuwe simkaart met een nieuw abonnement aangeschaft, met nummerbehoud.Na de overzetting kan ik in mijn account geen informatie meer inzien, zoals dataverbruik. En wanneer ik een abonnement wil koppelen via de app krijg ik de melding "dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account."Wie kan mij hierbij helpen?
Hoi, Ik wil het my tmobile account verbonden aan dit email adres verwijderen (Het community account ook). Dank
1PLAY.NL somehow added a subscription to my bill for €20/month for a game ! My husband has the same. We never agreed to it (I use my phone for work), and I imagine this is flying under the radar because parents are paying bills for their kids, see a game charged, and think nothing of it. Meanwhile this 1play is making €20/month off everyone. I called T-Mobile, they can’t help because it’s “technically legal” (they say), and they have to pay the company the subscription fees. 1play isn’t picking up their phone (or they do, but are putting the phone down and you can hear the “office” noise), they don’t respond to emails, … https://www.1play.nl/nl-nl/helpdeskAnyone else experiencing this? What can we do? More people than us must be getting scammed. There are laws that are supposed to protect consumers from online purchases. We’re supposed to agree to them, knowingly. If a company is breaking these laws, why are T-mobile, KPN, etc. partnering with them? And where is the regulati
Ik heb mijn mb’s allemaal verbruikt en wil graag nieuwe kopen. Ik kan alleen niet inloggen. Als ik naar mijn account ga staat er dat er geen abbonement is gekoppeld. Als ik dat probeer en mn telefoonnummer doorgeef en de code invul die ze via sms hebben gestuurd werkt het niet. Ik heb wel een abbobement want ik krijg elke maand een email dat mijn factuur klaarstaat voor mijn telefoonnummer. Iemand die mij kan helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.