Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Hello everyone,I cannot see my home internet abonnement details in the Odido app. I can only see my mobile line information. Kindly I ask for your support or suggestions about this issue.Many thanks in advance & kind regards.
Om mijn tv opnieuw in te stellen heb ik een tvklantnummer en pincode nodig. Ook wil ik het actieve abonnement toevoegen aan de app maar lukt niet omdat het op 2 verschillende email staat. Tele2 tv op een emailadresodido mobiel op een ander emailadres Hoe kan ik dit wijzigen zodat ik weer tv kan kijken?
In de Odido app staat dat er drie abonnementen zijn om gekoppeld te worden in de app, als ik erop klik krijg ik steeds een foutmelding. Ik ben al naar de Odido winkel gegaan maar ze geven aan dat ze me daar niet kunnen helpen. ik wil graag wel in m’n abonnementen kijken. Hoe kan ik dit oplossen?
Bij T-Mobile kon ik vroeger mijn prepaidnummer gewoon koppelen aan hetzelfde account als mijn abonnement. Dat lukt nu bij Odido niet meer. De reden is dat Odido na de overgang een nieuw systeem gebruikt, waarin prepaid en abonnement gescheiden worden beheerd. Daardoor kun je prepaid niet meer toevoegen in een bestaand account en moet je er een apart account voor aanmaken of de omslachtige optie “extra gebruiker” instellen. Wat er veranderd is:Bij T-Mobile: in My T-Mobile stonden abonnementen en prepaid in hetzelfde systeem. Daardoor kon je meerdere nummers in één account zien.Bij Odido: prepaid en abonnement zijn in aparte systemen geplaatst. Daardoor zijn ze niet meer samen te beheren in één account.GevolgenPrepaid kan niet meer aan een bestaand account gekoppeld worden.Je hebt óf een apart prepaid-account nodig, óf je moet gebruik maken van de optie extra gebruiker (maar die werkt omslachtig en toont dezelfde namen, wat verwarrend is).Odido heeft aangegeven dat er een oplossing komt,
Wat gebruikers op het Odido-forum melden over het koppelen van prepaid-nummers aan Mijn Odido, op basis van recente discussies:Wat zeggen gebruikers in de praktijk?1. "Dit mobiele nummer kennen we niet."Gebruikers melden dat nieuwe prepaid-nummers niet worden herkend in het systeem, zelfs als ze functioneren voor bellen en gebeld worden: “Het lukt me helaas niet het prepaidnummer … te koppelen aan mijn account.” → De gebruiker krijgt de melding “Dit mobiele nummer kennen we niet.” 2. De ‘onlogische lus’Er ontstaat een situatie waarin je een nummer eerst zou moeten registreren om het te kunnen koppelen, maar registreren kan alleen na koppeling — wat zonder hulp van moderators vastloopt: “Bij het koppelen ... zat ik in een … lus: je kunt niet koppelen zonder te registreren, en niet registreren zonder te koppelen.” 3. Oplossingen via moderatorsOdido-forummoderatoren bieden soms hulp aan, maar vereisen hierbij dat je privé (via PM) persoonsgegevens deelt of een nieuw account aanmaakt:
volgens odido zou ik tot 6 maanden na opzeggen mijn facturen nog kunnen inzien. Dit staat in hun mail : Je kan nadat je abonnement is gestopt nog 6 maanden inloggen in Mijn Odido, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd.Aks ik nu kijk in mijn odido of de odido app zie ik alleen het abo wat nog loopt staan en niet het abo wat afgekocht is. Graag zou ik de eindfactuur nog willen zien als die straks komt. Waar en hoe kan ik die zien n u het abo niet meer in de app of in mijn odido staat ?
Dear Odido Team,My name is Mahendraker Gaurav, and I recently requested to port my old number,06****0612, to Odido. Since then, my old sim has become inactive, and I am unable to receive OTPs, text messages, or calls on any number. Because of this, I cannot complete the two-factor authentication required to access my Odido account. Additionally, my eSIM is inactive.Could you please assist me by: • Confirming the status of my number porting, • Activating my eSIM and linking my number correctly, • Resetting or disabling 2FA so I can regain account access.This is urgent as I need access for important services.You can contact me at XXX or via phone at 06****0612 if you need further information.If you need more information let me know this is very urgentKind regards,Mahendraker Gaurav
Hallo, mijn abonnement kan niet gekoppeld worden met mijn bestaande odido account ik krijg elke keer een foutmelding ik denk doordat ik perongelijk mijn naam verkeerd gespeld heb marlindr ipv marlinde kan het daaraan liggen misschien?
Ik ben na meerdere malen bellen nog geen steek verder gekomen ja een esim gehad die ik niet kan activeren omdat ik in mijn odido nog mijn oude nr heb staan en daar de 2 stapsverificatie heen gaat maar die is niet meer ingebruik! Mvg ina
Goedendag,Ik ben van telefoon overgestapt en nu heb ik de Odido account in mijn Authenticator app vergeten over te zetten. De oude telefoon is inmiddels gewist en nu kan ik niet meer inloggen op mijn Odido account. Ik ben al twee keer naar de Odido winkel geweest, maar daar zeggen ze dat ze het niet kunnen resetten en de helpdesk zegt dat ik naar de Odido winkel moet gaan. Kastje naar de muur dus. Wat moet ik nu doen om in te kunnen loggen?
I pay €25 for my Odido package, but I'm being charged an additional €2.50 per month. Why? This extra charge doesn't appear on my bill, only in my bank's app. I look forward to a reply, thank you.
Mijn oude abonnement staat nog gekoppeld aan mijn huidige e-mail adres, zou het mogelijk zijn om dat nummer van mijn account af te halen? Ik kon online niets vinden om het er zelf uit te halen omdat ik niet in het account kan komen door de 2 stap verificatie die dus ook nog gekoppeld staat aan mijn oude nummer. Ik heb als het goed is alle nodige informatie op mijn profiel erbij gezet, als niet hoor ik het wel!bedankt voor het lezen, Groeten Denni K.
Odido app does not open on iphone 13 on ios 18.6. After login with pin there is a blank screen and app is closing down. I have tried log off/log on, reinstall the Odido app but still not working. What is the solution?
Ik heb een Odido account maar als ik daarmee inlog komt de sms voor verificatie naar mijn oude mobiele telefoon nummer terwijl ik een ander telefoonnummer op dit moment al enige tijd heb.vandaag weer meerderjarig gebeld om dit te veranderen en daarbij is mij meerderemalen gezegd dat ze dit zouden oplossen tot op heden nog steeds geen veranderding. Ik zou graag mijn account in willen loggen met mijn huidige telefoonnummer
Ik heb een internet abonnement van Odido sinds kort en wil deze koppelen aan mijn bestaande account van Odido, maar ik krijg iedere keer na de verificatiecode te hebben ingevoerd de volgende melding: ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.Wat moet ik doen, of is er een storing?
Ik kan niet meer in een bestaand abbo komen wat voorheen wel het geval was in mijn odido.Het betreft 2 e mobiele nummer Ook kan ik geen facturen meer inzien van dit 06 nummer
Toevoegen internet aan Mijn Odido lukt niet. In de app gebeurt er niets, geen foutmelding. In de browser wel een foutmelding, zie screenshot. Ik zie in andere topics dat het mogelijk ligt aan het feit dat de naamstelling van mijn mobiele abonnement niet overeenkomt met mijn internetabonnement (voornaam vs voorletters). Kan een Odido-medewerker me uit de brand helpen?
Hoi,ik wil een bestaand Odido abonnement koppelen aan mijn account. Als ik het nummer invoer krijg ik de melding ‘Dit mobiele nummer kennen we niet’.Hoe kan ik dit oplossen?Groet Wouter
Ik ben al jaren klant bij odido. Nu heb ik een nieuw abonnement afgesloten waarbij ze mij als nieuwe klant hebben geregistreerd maar wel met nummer behoudt. Nu kan ik helaas niet meer inloggen in mijn odido. Wanneer ik dit doe, geeft hij aan dat er geen abonnement is gevonden op dit nummer. Ik gebruik al wel de nieuwe simkaart en mijn abonnement is al wel in gegaan. Wie kan mij helpen?
Beste,Ik zit in het buitenland en mijn telefoon is gestolen in Spanje en ik heb een nieuwe telefoon en Simkaart aangevraagd. Alleen om mijn simkaart te activeren moet ik in de Odido app inloggen, Helaas gaat dit niet omdat het nummer dat in mijn account staat geen actieve sim heeft. Ik heb verder ook geen ander apparaat dat is ingelogd. helaas heb ik nu ook vrij weinig aan deze telefoon omdat alles een 2 staps verificatie heeft naar mijn mobiele nummer (die nu dus gedeactiveerd is). Is er een mogelijkheid deze Sim op een andere manier te activeren?
Hoi, Ik ben op vakantie en per ongeluk sim kaart geblokkeerd van nieuwe zakelijke sim. Ik heb mijn puk code niet bij me en kan niet inloggen met 2 staps verificatie omdat ikSms niet kan ontvangen. Ik heb een dual sim en nu zakelijke simkaart eruit gehaald zodat ik wel prive kan bellen maar wil heel graag ook op mijn zakelijke sim inloggen kan iemand helpen?
Hello,I have both a mobile subscription and a home internet subscription under two different customer IDs. I would like to cancel both subscriptions as I am emigrating; however, I am unable to locate the home internet subscription in my account.Could you please guide me on how to proceed with the cancellation?Thank you in advance for your assistance.Kind regards
Hallo community,Ik probeer al maanden mijn 5 abonnementen te koppelen aan mijn account. Ik heb al ruim 10 uur met de supportafdeling (zowel Administratie als Service) aan de telefoon gezeten, verspreid over ruim 28 telefoongesprekken (het begon allemaal op 7 Mei)!!!. Ik begin er behoorlijk moedeloos van de worden, dus probeer ik het maar via de community.Ik heb al tig jaren een abonnement bij T-Mobile/Odido, zonder problemen. De problemen zijn begonnen toen ik een voorstel in Maart kreeg om een Basis Unlimited abonnement te nemen, dan konden mijn vrij en kinderen hiervan mee profiteren met een Samen Unlimited abonnement.Het probleem in eerste instantie was dat mijn account op de een of andere manier ook gekoppeld was aan een andere klant van Odido. Ik kreeg allemaal berichten (sms/mail) van adreswijziging, emailwijziging. Op een gegeven oment had ik al haar gegevens en had ik ook met haar maar contact gezocht. Zij had er uiteraard ook last van, maar uiteindelijk was het bij haar opgelo
Ik heb een paar maanden geleden een contractovername gedaan maar kan sindsdien niet meer in mijn Odido. Als ik het nummer probeer toe te voegen aan een nieuw account, staat er, logisch, dat het nog gekoppeld is aan het oude account. Hoe kan ik dit oplossen?
Het lukt mij maar niet om mijn 06. te koppelen in mijn account op mijn odido.Krijg de melding dat dit nummer al aan een ander account is gekoppelt.Wat doe ik fout?Ik zou graag mijn verbruik inzien...
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.