Skip to main content
Beantwoord

Te koppelen prepaid nummer niet bekend

• August 10, 2025
  • 7 reacties
  • 68 Bekeken

Ik probeer een nieuw prepaid nummer te koppelen aan mijn (hoofd) account, maar ik krijg de foutmelding: “Dit mobiele nummer kennen we niet.” De simkaart zit in een andere telefoon en is geregistreerd met mijn gegevens in een (tijdelijk) account. Wie kan dit voor mij oplossen?

Beste antwoord door Anonymous

Als prepaid geen bankgegevens heeft gekoppeld, dan lukt dat niet in bestaand account. Wel in nieuwe account.

7 reacties

• August 11, 2025

Reageren is niet meer nodig.

• is een Master Poster
  • August 11, 2025

Ik heb hetzelfde. Wat is de oplossing? Gewoon even geduld hebben?

• Antwoord
  • August 11, 2025

Als prepaid geen bankgegevens heeft gekoppeld, dan lukt dat niet in bestaand account. Wel in nieuwe account.

• is een Master Poster
  • August 11, 2025

• is een Master Poster
  • August 11, 2025

Ik begrijp het niet helemaal.  Waar kan je de betalingsinfo terugvinden?

• is een nieuwe Poster
  • August 30, 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Is er reeds een oplossing bekend?

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@mjarntz, dat zoek ik graag voor je uit! Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics te reageren of te openen over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. We willen graag alle communicatie op 1 plek houden, zodat het overzichtelijk blijft voor ons en we iedereen zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Daar zal een collega of ik zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

Goed om te weten: vermeld alvast je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum in je profiel. Zo kunnen we meteen met je meekijken, zodra we aan je topic toekomen!