Hey.
het lukt niet om mijn mobiel abonnement te koppelen zowel in de app als browser.
Foutmelding:
````
Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.
````
Hey.
het lukt niet om mijn mobiel abonnement te koppelen zowel in de app als browser.
Foutmelding:
````
````
Beste antwoord door slameir
Hey X, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel. Goed dat je je abonnementen in Mijn Odido wil koppelen, altijd handig! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat de voorletters bij je mobiele abonnement en Internet + TV niet overeenkomen. Internet + TV staat namelijk op de voorletter X, terwijl mobiel op XXX staat. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de voorletters van Internet + TV wijzigen, zodat deze overeenkomen met je mobiele abonnement. Daarna heb je je mobiele abonnement binnen no time gekoppeld! 😄
Bedankt!
Inmiddels is het gelukt,
Ik zou graag willen dat mijn prive details zoals voornaam / letters verwijderd worden uit deze topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.