Skip to main content

Odido verificatie sms komt niet binnen

• August 27, 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Goedemorgen, 

Sinds gistermiddag komen er van odido geen verificatie smsjes binnen. 

Ik wil mijn multisim activeren en hiervoor krijg hoor ik een verificatie sms te krijgen maar deze komen niet binnen. Gewone smsjes komen wel binnen maar alleen die van odido niet. Ik heb alles gerest, opnieuw opgestart contact gehad met de klantenservice maar helaas zonder resultaat. 

Voorheen kwamen de smsjes wel binnen. 

August 29, 2025

Hoi Laura, leuk dat je Multisim gaat gebruiken! Wat apart dat je de verificatie sms  niet ontvangt. Ik heb je zojuist een verificatiecode per sms gestuurd. Heb je deze wel ontvangen? Wil je het vandaag nog eens proberen om Multisim te activeren. Mocht je nog steeds geen sms krijgen, dan zet ik het graag door naar mijn technische collega’s zodat zij je hier verder bij gaan helpen! 😊

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Laura, leuk dat je Multisim gaat gebruiken! Wat apart dat je de verificatie sms  niet ontvangt. Ik heb je zojuist een verificatiecode per sms gestuurd. Heb je deze wel ontvangen? Wil je het vandaag nog eens proberen om Multisim te activeren. Mocht je nog steeds geen sms krijgen, dan zet ik het graag door naar mijn technische collega’s zodat zij je hier verder bij gaan helpen! 😊