Skip to main content
Beantwoord

Facturen abo dat opgezegd is

• August 8, 2025
  • 11 reacties
  • 183 Bekeken

volgens odido zou ik tot 6 maanden na opzeggen mijn facturen nog kunnen inzien. Dit staat in hun mail : 

• Je kan nadat je abonnement is gestopt nog 6 maanden inloggen in Mijn Odido, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd.

Aks ik nu kijk in mijn odido of de odido app zie ik alleen het abo wat nog loopt staan en niet het abo wat afgekocht is. Graag zou ik de eindfactuur nog willen zien als die straks komt. Waar en hoe kan ik die zien n u het abo niet meer in de app of in mijn odido staat ?

Beste antwoord door edebee1968

Goedemorgen ​@edebee1968 ,

Het spijt me echt om te horen dat je zo weinig gebruik hebt kunnen maken van de bundel in Ambon. Daarom heb ik de bundel voor je vergoed, zodat je de kosten niet hoeft te dragen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. Ik hoop dat je wel een mooie tijd hebt gehad! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen? Laat het mij dan gerust weten. Zo niet, dan wens ik je een mooie dag toe!

Demy , dank je voor de service. Was een hele mooie tijd , je merkt wel zo hoe afhankelijk we zijn van mobiel internet in deze huidige tijd.

11 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • August 11, 2025

Goedemiddag ​@edebee1968 ,

Fijn natuurlijk om je rekeningen nog te kunnen bekijken! 😊 Ik kijk daarom graag direct met je mee. Wil je in je profiel je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bij ons bekende rekeningnummer invullen? Dan kan ik meteen inhoudelijk met je meekijken. Handig om te weten: andere communityleden kunnen deze gegevens niet zien. Je vult ze eenvoudig aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

Geef mij gerust een seintje zodra je je profiel hebt aangevuld!

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 11, 2025

Fijn natuurlijk om je rekeningen nog te kunnen bekijken! 😊 Ik kijk daarom graag direct met je mee. Wil je in je profiel je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bij ons bekende rekeningnummer invullen? Dan kan ik meteen inhoudelijk met je meekijken. Handig om te weten: andere communityleden kunnen deze gegevens niet zien. Je vult ze eenvoudig aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

Hoi Demy, ik heb de gegevens aangevuld. Ik heb nu nog een actief abo eindigt op 7075 maar het abo dat eindigde op 8348 is niet meer te zien sinds vrijdag  8 aug.

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 12, 2025

Demy,  heb je al tijd gehad om naar het probleem te kijken ?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi E, bedankt voor het invullen van je profiel! Wat apart, normaal gesproken blijft Mijn Odido inderdaad nog 6 maanden beschikbaar. Ik heb geprobeerd om het nummer opnieuw toe te voegen, echter lukt dit niet en kunnen we het nummer niet meer vinden. Ik verwacht omdat je nummer inmiddels actief is bij je nieuwe provider. Excuses voor dit ongemak. Op dit moment staat je eindfactuur nog niet klaar. Mocht je deze eind van de maand niet per e-mail hebben ontvangen, laat het me dan hier weten. Dan kan ik ‘m inzien en naar je doorsturen! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 13, 2025

Hoi E, bedankt voor het invullen van je profiel! Wat apart, normaal gesproken blijft Mijn Odido inderdaad nog 6 maanden beschikbaar. Ik heb geprobeerd om het nummer opnieuw toe te voegen, echter lukt dit niet en kunnen we het nummer niet meer vinden. Ik verwacht omdat je nummer inmiddels actief is bij je nieuwe provider. Excuses voor dit ongemak. Op dit moment staat je eindfactuur nog niet klaar. Mocht je deze eind van de maand niet per e-mail hebben ontvangen, laat het me dan hier weten. Dan kan ik ‘m inzien en naar je doorsturen! 

Hoi Marciano, klopt dat het nummer al actief is bij een nieuwe provider maar dan zou ik  6 maanden lang nog mijn facturen moeten kunnen inzien via de app of mijn odido. Ik zal mijn email adres in mijn profiel zetten zodat de eindfactuur daar naar toe kan ( hoop dat dit niet te lang gaat duren voordat die gestuurd wordt). 
Hou me hart vast of het dan straks ook wel goed gaat als ik het andere nummer straks ook vervroegd laat overgaan naar een andere provider of dat ik dan weer contact moet gaan zoeken met jullie. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 13, 2025

Hoi Marciano, klopt dat het nummer al actief is bij een nieuwe provider maar dan zou ik  6 maanden lang nog mijn facturen moeten kunnen inzien via de app of mijn odido. Ik zal mijn email adres in mijn profiel zetten zodat de eindfactuur daar naar toe kan ( hoop dat dit niet te lang gaat duren voordat die gestuurd wordt). 
Hou me hart vast of het dan straks ook wel goed gaat als ik het andere nummer straks ook vervroegd laat overgaan naar een andere provider of dat ik dan weer contact moet gaan zoeken met jullie. 

Nog een andere vraag. Bij mijn andere nummer kan ik maandelijks opzeggen daar ik niet meer in een contract zit. Ik betaal daarvoor nu iets van 19 euro p/m wat zou de opzegboete/ schadevergoeding zijn als ik bv het nummer vervroegd ( binnen de maand opzegtermijn) zou laten overnemen door een andere provider ?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag E, dat zal over uiterlijk 2 weken zijn dat de factuur klaarstaat. Fijn om te lezen dat je al buiten contract bent. Dan zullen de kosten om op te zeggen zonder de maand opzegtermijn ook reuze meevallen. Je betaalt 50% van wat je normaal zou moeten betalen. Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar het zal ongeveer 9 euro zijn Als het alleen om die laatste maand gaat. Maar het zal pro rato berekend worden, dus het ligt ook aan de datum van opzegging en hoeveel dagen je abonnement in die laatste maand nog zou lopen.

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 14, 2025

Marciano , bedankt dan ga ik na het weekeinde eens bekijken naar waar ik ga overstappen. 1 van de reden om over te stappen ( naast de afgelopen storingen) is bv we kopen een bundel van 30 euro voor 15 gb voor Indonesie en dan zitten we in Ambon 90% zonder enige ontvangst terwijl de andere familie leden et KPN bijna altijd 4g hebben en wij niets. We hebben dus amper 2gb van de dure bundel kunnen gebruiken op die keren dat we wel 4g hadden , had ik dat geweten dan had ik toch eerder een lokale esim gekocht ipv de internet op reis bundel.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • August 15, 2025

Het spijt me echt om te horen dat je zo weinig gebruik hebt kunnen maken van de bundel in Ambon. Daarom heb ik de bundel voor je vergoed, zodat je de kosten niet hoeft te dragen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. Ik hoop dat je wel een mooie tijd hebt gehad! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen? Laat het mij dan gerust weten. Zo niet, dan wens ik je een mooie dag toe!

• Auteur
  • is een King Poster
  • Antwoord
  • August 15, 2025

Demy , dank je voor de service. Was een hele mooie tijd , je merkt wel zo hoe afhankelijk we zijn van mobiel internet in deze huidige tijd.

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 19, 2025

tDemy , vandaag 2e nummer van Odido neer KPN overgezet (eindigend op 075)  en nog geen 1 uur later is dit abo ook verdwenen uit de Odido app, dit wederom niet volgens jullie mail dat de facturen nog 6 maanden in te zien zijn. . Ik kan dus ook daarvan straks niet de eindfactuur inzien, graag ontvang ik de eindfactuur dus weer via email. Wel weer aparte actie van Odido waarbij ik dus nu het geviel krijg dat dit dus de normale werking is van opzeggen abo dat je dus daarna niet meer bij je facturen kan. Mochten er dus bedragen afgeschreven worden die ik niet kan controleren zal ik deze ook direct storneren.