Skip to main content
Beantwoord

Graag nieuwe eSIM

• July 31, 2025
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Zou graag nieuwe esim ontvangen voor mn zoon die gekoppeld zit aan mijn account. Helaas de 1e al gebruikt voordat account actief was graag via mn mailadres

Beste antwoord door Ikke.M

Hoi Ikke, van harte welkom op de community en leuk dat jij en je zoon deel uitmaken van onze Odido familie! Zet je je volledige naam, 06-nummer (van je zoon), geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de opties om er 1 te bestellen. Lukt het niet om via de Mijn Odido App een nieuwe eSIM te bestellen? Ik hoor het graag van je! 

Inmiddels is dit ook gelukt...bedankt voor jullie service

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ikke, van harte welkom op de community en leuk dat jij en je zoon deel uitmaken van onze Odido familie! Zet je je volledige naam, 06-nummer (van je zoon), geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de opties om er 1 te bestellen. Lukt het niet om via de Mijn Odido App een nieuwe eSIM te bestellen? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • Antwoord
  • August 1, 2025

Inmiddels is dit ook gelukt...bedankt voor jullie service

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ikke, superfijn dat het inmiddels al was gelukt en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😄

• August 21, 2025

Kan esim niet bestellen via mijn odido app 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Mhamed 1, van harte welkom op de community en leuk dat je gebruik wil maken van eSIM. Wat krijg je precies te zien in de Mijn Odido App als je eSIM probeert te bestellen? Krijg je een foutmelding? Heb je een screenshot voor me? En zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de opties voor een eSIM!