Skip to main content
Beantwoord

Inloggen Mijn Odido geen netwerk

• August 24, 2025
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Ik ben momenteel in het buitenland en heb een betalingsregeling lopen. Hierdoor heb ik dus hier geen netwerk en ik dacht via de wifi bij het verblijf dan maar het gehele bedrag te betalen. Helaas kan ik dus niet in mijn Odido nu omdat ik de sms met de code niet ontvang. Ook met idin verificatie wilt het niet lukken. Dan geeft Odido een foutmelding. Met de chatbot kom ik ook niet verder want die wilt dat ik de klantenservice bel. Lastig zonder netwerk 😅 Odido zelf is per e-mail of chat niet bereikbaar dus wie heeft de oplossing voor mij hoe ik in mijn account kan komen? Of hoe ik een betaallink per e-mail kan ontvangen? 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Ems1990 

Je kan het bedrag ook handmatig overmaken naar de verwerking daarvan kan tot 3 werkdagen duren.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

In de meeste gevallen wilt een moderator de blokkade ook wel voor je opheffen. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 24, 2025

Hallo ​@Ems1990 

Je kan het bedrag ook handmatig overmaken naar de verwerking daarvan kan tot 3 werkdagen duren.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

In de meeste gevallen wilt een moderator de blokkade ook wel voor je opheffen. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 25, 2025

Inmiddels heb ik het handmatig overgemaakt. Ook het profiel is volledig ingevuld. Hopelijk kan een moderator de blokkade op heffen dan 😅 best lastig zo nu 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ems, heb je een leuke tijd in het buitenland? Bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Ik heb direct meegekeken en ik zie inderdaad de blokkade op international roaming. Deze heb ik direct voor je opgeheven. 

Goed om te weten. Je behoudt alleen de volgende blokkades. Deze worden niet automatisch opgeheven. Mocht de betalingsregeling voldaan zijn, dan kan je opnieuw contact met me opnemen om ze te laten verwijderen:

• RIP - Blokkade voor 0906-0909 service nummers
  • RIP - Blokkade Internationale gesprekken - service nummers
  • Aankopen bij derde partijen - Blokkade voor betaalde content diensten
  • Aankopen bij derde partijen - Blokkade app store aankopen via Odido factuur
  • Aankopen bij derde partijen - Blokkade online betalingen derde partijen via Odido factuur

Binnen enkele minuten moet het lukken om verbinding te maken met een netwerk. Laat je het me weten of het is gelukt? Als je me laat weten in welk land je bent, kan ik je ook vertellen met welke netwerken je desnoord handmatig verbinding kan maken! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 26, 2025

Hi Marciano zeker een leuke tijd! De betalingsregeling is inderdaad inmiddels volledig voldaan. Worden alle blokkades dan nu opgeheven? Ik zit trouwens in Frankrijk 😊
groetjes!  

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ems, superfijn om lezen! In Frankrijk kan je verbinden met Orange, Bouygues, Free Telecom en SFR. Heb je weer een werkende verbinding? De blokkades heb ik zojuist ook voor je opgeheven!Â