Skip to main content
Beantwoord

Abonnement kan niet gekoppeld worden

• August 13, 2025
  • 7 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo, mijn abonnement kan niet gekoppeld worden met mijn bestaande odido account ik krijg elke keer een foutmelding ik denk doordat ik perongelijk mijn naam verkeerd gespeld heb marlindr ipv marlinde kan het daaraan liggen misschien?

Beste antwoord door marlindexromy

Goedemorgen Marlinde, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het corrigeren van de adresgegevens. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie op dit moment 2 abonnementen in Mijn Odido staan. Je mobiele abonnement **52 en Internet + TV dat nog in oplevering is. Dit lijkt dus goed te staan, had je het nogmaals geprobeerd en is het nu gelukt? Of gaat het om nog een ander abonnement? Mocht het om nog een ander abonnement gaan heb je dan het 06-nummer voor me? Deze kan je ook in je profiel plaatsen. Ik hoor het graag van je! 😊

Jaa het is inderdaad gelukt dankjewel voor de moeite en hulp

7 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marlinde, van harte welkom op de community. Goed dat je je abonnementen wil koppelen in Mijn Odido. Altijd handig. Je gegevens, zoals je naam moeten inderdaad exact overeenkomen om je abonnement te kunnen koppelen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan help ik je hier graag bij! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 14, 2025

Hoi Marlinde, van harte welkom op de community. Goed dat je je abonnementen wil koppelen in Mijn Odido. Altijd handig. Je gegevens, zoals je naam moeten inderdaad exact overeenkomen om je abonnement te kunnen koppelen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan help ik je hier graag bij! 😊

heb ik gedaan bedankt dat je me wilt helpen

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • August 15, 2025

Goedemorgen ​@marlindexromy ,

Super! Ik zie wel dat het adres niet klopt met het adres dat bij ons in het systeem staat. Kun je dit controleren en aanpassen? Dan kan ik je verder helpen!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 15, 2025

Ik heb het adres aangepast naar het nieuwe adres

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marlinde, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het corrigeren van de adresgegevens. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie op dit moment 2 abonnementen in Mijn Odido staan. Je mobiele abonnement **52 en Internet + TV dat nog in oplevering is. Dit lijkt dus goed te staan, had je het nogmaals geprobeerd en is het nu gelukt? Of gaat het om nog een ander abonnement? Mocht het om nog een ander abonnement gaan heb je dan het 06-nummer voor me? Deze kan je ook in je profiel plaatsen. Ik hoor het graag van je! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Jaa het is inderdaad gelukt dankjewel voor de moeite en hulp

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marline, superfijn om te lezen dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 🙌🏻