Skip to main content
Antwoord

Oud telefonnummer verwijderen AUB

• August 10, 2025
  • 5 reacties
  • 35 Bekeken

Mijn oude abonnement staat nog gekoppeld aan mijn huidige e-mail adres, 

zou het mogelijk zijn om dat nummer van mijn account af te halen? Ik kon online niets vinden om het er zelf uit te halen omdat ik niet in het account kan komen door de 2 stap verificatie die dus ook nog gekoppeld staat aan mijn oude nummer. 

Ik heb als het goed is alle nodige informatie op mijn profiel erbij gezet, als niet hoor ik het wel!

bedankt voor het lezen, 

Groeten Denni K.

Beste antwoord door Denni Kuijpers

Hoi Denni, bedankt voor het proberen! In dat geval heb ik het Mijn Odido-account verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken, je abonnement te koppelen en 2FA in te stellen. Laat je het me weten of het is gelukt? 

@Marciano van Odido het is gelukt! Hartstikke bedankt voor de hulp! 

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Denni, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb 1 Mijn Odido account gevonden op je e-mailadres (d***s@gmail.com), maar deze is leeg. Hier staan dus geen oude abonnementen meer aan gekoppeld. Lukt het om je nieuwe abonnement te koppelen via deze pagina? Zo niet, zet je dan het 06-nummer waar het om gaat nog in je profiel? Dan kijk ik graag nog eens met je mee! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 12, 2025

Nee het lukt helaas niet via die pagina ​@Marciano van Odido, ik blijf terug komen op een code krijgen via een inactief telefoonnummer maakt niet uit hoe ik probeer in te loggen. 

ik zal het oude telefoonnummer nu in mijn profiel zetten en hopelijk werkt dat dan 🤞

groeten Denni. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Denni, bedankt voor het proberen! In dat geval heb ik het Mijn Odido-account verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken, je abonnement te koppelen en 2FA in te stellen. Laat je het me weten of het is gelukt? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • August 13, 2025

@Marciano van Odido het is gelukt! Hartstikke bedankt voor de hulp! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Denni, superfijn dat het is gelukt. Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling! 😊