Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen in app lukt niet.

• August 15, 2025
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

In de Odido app staat dat er drie abonnementen zijn om gekoppeld te worden in de app, als ik erop klik krijg ik steeds een foutmelding. Ik ben al naar de Odido winkel gegaan maar ze geven aan dat ze me daar niet kunnen helpen. 

ik wil graag wel in m’n abonnementen kijken. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Annemaj

Hoi Annemaj, bedankt voor het proberen! Dan moeten we gewoon met een schone lei beginnen. Ik heb het account zojuist verwijderd. Laat je het me weten of het over een uurtje lukt om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen? Voor je vader geldt dit hetzelfde. Ook voor hem moet het dan lukken om een nieuw account aan te maken en zijn abonnementen weer te koppelen. Ik hoor het graag van je! 

Hoi hoi, dankjewel het is gelukt! Mijn 2 abonnementen staan erbij. Ik wilde ook mijn Klik en klaar abonnement toevoegen maar dit lukt me nog niet, is dit ook nog mogelijk?

groetjes,

Annemaj

8 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Annemaj, van harte welkom op de community. Ik snap volkomen dat je je abonnementen wil inzien en daar help ik je graag bij. Zet je voor alle abonnementen die je wil koppelen je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Er kunnen verschillende redenen zijn dat het koppelen niet lukt, zoals dat niet alle persoonsgegevens 100% overeenkomen met elkaar. Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? Dan kijk ik graag wat er precies aan de hand is en ik weet zeker dat je dan binnen no time je abonnementen hebt gekoppeld en kan inzien! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 18, 2025

Dankjewel voor je reactie, ik heb de gegevens in m’n profiel gezet!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Annemaj, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik zie dat jouw 06-nummer (het oude abonnement) nog gekoppeld stond aan een ander Mijn Odido-account met e-mailadres g***n@xs4all.nl. Vandaar dat je deze niet aan je eigen account kon koppelen. Ik heb ‘m zojuist ontkoppeld. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken. Daarna moet het lukken om je abonnement aan je eigen account te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Ik zie dat het account van g***n@xs4all.nl wel een oud account is, dus mocht het nog niet lukken dan zal ik dit account moeten verwijderen. Andere abonnementen zullen dan ook opnieuw gekoppeld moeten worden. Laat het me maar weten of dit dan oke is! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 19, 2025

Hij doet het helaas nog steeds niet. Het “oude” account in van mijn vader, dit account word wel nog gebruikt. Ik denk wel dat dat de enige optie is

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Annemaj, bedankt voor het proberen! Dan moeten we gewoon met een schone lei beginnen. Ik heb het account zojuist verwijderd. Laat je het me weten of het over een uurtje lukt om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen? Voor je vader geldt dit hetzelfde. Ook voor hem moet het dan lukken om een nieuw account aan te maken en zijn abonnementen weer te koppelen. Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • August 20, 2025

Hoi hoi, dankjewel het is gelukt! Mijn 2 abonnementen staan erbij. Ik wilde ook mijn Klik en klaar abonnement toevoegen maar dit lukt me nog niet, is dit ook nog mogelijk?

groetjes,

Annemaj

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 20, 2025

Ik denk dat het komt omdat dat abbonement op een anderen naam staat, is het wel mogelijk om dit te koppelen of niet? Het is wel op hetzelfde adres. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Annemaj, superfijn dat het is gelukt! Om Klik&Klaar te koppelen aan andere abonnementen in Mijn Odido moet dit ook op dezelfde naam staan. Ik zie inderdaad dat dit nu niet het geval is. Op dit moment is het nog niet mogelijk om contractovername te doen voor Klik&Klaar. Dus de enige optie is op dit moment om Klik&Klaar op te zeggen en opnieuw te bestellen. Dit zou ik niet aanraden, omdat je dan alles retour moet sturen en je een compleet nieuw pakket met een nieuw modem en een nieuwe simkaart van ons ontvangt. Is het voor jou oke om Klik&Klaar voor nu via een apart Mijn Odido-account in te zien? Je kan deze ook gemakkelijk aanmaken via Mijn Odido registreren. Ik hoop dat we snel de optie voor contractovername voor Klik&Klaar Internet kunnen aanbieden! 😊