Skip to main content
Beantwoord

Toevoegen internet aan Mijn Odido lukt niet

• August 9, 2025
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Toevoegen internet aan Mijn Odido lukt niet. In de app gebeurt er niets, geen foutmelding. In de browser wel een foutmelding, zie screenshot. 
Ik zie in andere topics dat het mogelijk ligt aan het feit dat de naamstelling van mijn mobiele abonnement niet overeenkomt met mijn internetabonnement (voornaam vs voorletters). Kan een Odido-medewerker me uit de brand helpen?

Beste antwoord door Mica

Goedemorgen Mica, bedankt voor het mailen! Ik heb je voorletter M toegevoegd aan Internet + TV. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen in Mijn Odido. Laat je het me weten of het is gelukt? 

Gelukt, dank!

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Mica, wat goed om te lezen dat je meer informatie uit andere topics hebt gevonden! Ik help je uiteraard graag verder. Ik zie inderdaad dat de initialen niet helemaal overeenkomen. Bij het Internet + TV abonnement mist de voorletter M. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan mag ik je voorletters gelijktrekken en dan heb je binnen no time dit abonnement gekoppeld! 😄

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • August 11, 2025

Hoi, ik heb een kopie van mijn paspoort gemaild!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Mica, bedankt voor het mailen! Ik heb je voorletter M toegevoegd aan Internet + TV. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen in Mijn Odido. Laat je het me weten of het is gelukt? 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • Antwoord
  • August 12, 2025

Gelukt, dank!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Mica, superfijn dat het is gelukt en graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community en ik zijn er voor je! 😄