Ik heb een internet abonnement van Odido sinds kort en wil deze koppelen aan mijn bestaande account van Odido, maar ik krijg iedere keer na de verificatiecode te hebben ingevoerd de volgende melding: ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.
Wat moet ik doen, of is er een storing?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Jort, van harte welkom op de community. Leuk dat je voor een internetabonnement bij ons hebt gekozen! Heb je ook al een mobiel abonnement dat gekoppeld staat aan je Mijn Odido account? De kans is groot dat je gegevens niet 100% overeenkomen. Dit moet wel het geval zijn als je meerdere abonnementen in 1 account wil koppelen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld! 😊
Hoi Jort, van harte welkom op de community. Leuk dat je voor een internetabonnement bij ons hebt gekozen! Heb je ook al een mobiel abonnement dat gekoppeld staat aan je Mijn Odido account? De kans is groot dat je gegevens niet 100% overeenkomen. Dit moet wel het geval zijn als je meerdere abonnementen in 1 account wil koppelen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld! 😊
Hoi Jort, bedankt voor het invullen van je profiel! Klopt het dat je het abonnement wil toevoegen aan het Mijn Odido-account met e-mailadres p***e@gmail.com, waar 2 mobiele abonnementen aan gekoppeld staan? Zo ja, dan is dit niet mogelijk omdat de abonnementen niet op dezelfde naam staan. Wil je Internet op dezelfde naam zetten als de mobiele abonnementen? Dan zal er contractovername moeten plaatsvinden. Mocht je dit niet willen, dan zal je voor dit abonnement een apart Mijn Odido account moeten aanmaken. Dit kan via Mijn Odido registreren. Wil je wel contractovername doen? Dan kan dit als volgt:
Hoi @Johnny862, ik zie dat je dezelfde reacties in 3 topics hebt geplaatst. Dit is niet toegestaan en ook niet nodig. Dit topic gaat om een Internet + TV abonnement. Ik wil je daarom vragen je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in te vullen. Als het om Prepaid gaat mag je de laatste 4 cijfers van je IBAN overslaan. Start vervolgens je eigen topic via deze link. Dan houden we het overzicht en dan kom ik zo snel mogelijk bij je! 😊
Hoi Jort, bedankt voor het invullen van je profiel! Klopt het dat je het abonnement wil toevoegen aan het Mijn Odido-account met e-mailadres p***e@gmail.com, waar 2 mobiele abonnementen aan gekoppeld staan? Zo ja, dan is dit niet mogelijk omdat de abonnementen niet op dezelfde naam staan. Wil je Internet op dezelfde naam zetten als de mobiele abonnementen? Dan zal er contractovername moeten plaatsvinden. Mocht je dit niet willen, dan zal je voor dit abonnement een apart Mijn Odido account moeten aanmaken. Dit kan via Mijn Odido registreren. Wil je wel contractovername doen? Dan kan dit als volgt:
Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)
Gaat het toch om een ander abonnement/account waarmee je probeert te koppelen, laat het me dan weten. Dan kijk ik er graag nogmaals naar! 😊
Hi Marciano,
Nee, dat klopt niet. Ik heb Odido gehad in mijn oude woning en aan dat account wil ik het toevoegen. Het e-mailadres wat jij benoemd is mij onduidelijk. Welke informatie heb je nodig van mij om dit z.s.m. te realiseren? Ik zou graag inzicht in mijn account willen zodat ik wat zaken kan gaan regelen.
Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)
Gaat het toch om een ander abonnement/account waarmee je probeert te koppelen, laat het me dan weten. Dan kijk ik er graag nogmaals naar! 😊
Hi Marciano
Nee, dat klopt niet. Ik wil het abonnement koppelen aan mijn account die nog bestaat vanuit mijn vorige Odido periode op een ander adres. Het e-mailadres wat je aangeeft is ook voor mij onbekend. Wat heb je van mij nodig om verder te zoeken?
Goedemiddag Jort, wat apart dat je het e-mailadres niet kent. Op jouw huidige adres staat er een Internet + TV abonnement en een mobiel abonnement onder de naam van ene Pauline. Klopt dit wel? Hier hoort het e-mailadres bij.
Ik heb ook meteen op je e-mailadres gezocht en ik kom hier wel op een oud Mijn Odido-account met een inactief internetabonnement uit. Dit account heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV aan te koppelen.
Goedemiddag Jort, wat apart dat je het e-mailadres niet kent. Op jouw huidige adres staat er een Internet + TV abonnement en een mobiel abonnement onder de naam van ene Pauline. Klopt dit wel? Hier hoort het e-mailadres bij.
Ik heb ook meteen op je e-mailadres gezocht en ik kom hier wel op een oud Mijn Odido-account met een inactief internetabonnement uit. Dit account heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV aan te koppelen.
Laat je het me weten of het is gelukt?
Hi Marciano,
Dat zijn de oude bewoners nog, die hebben hun gegevens denk ik niet aangepast dan. Wij hebben een huis gekocht en wonen er sinds 02-06 op schrift. Ik heb inderdaad op dit e-mailadres een oud internet abonnement, die behoort tot mijn oude woning. Daar wilde ik hem aan koppelen maar dat ging niks. Ik zal over een uur kijken om een nieuw account te maken! Ik laat het weten.