Skip to main content

Bestaand abbo toevoegen

• August 11, 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Ik kan niet meer in een bestaand abbo komen wat voorheen wel het geval was in mijn odido.

Het betreft 2 e mobiele nummer 

Ook kan ik geen facturen meer inzien van dit 06 nummer

August 12, 2025

Hoi Cor, leuk dat je meerdere abonnementen bij ons hebt! Ik heb meteen meegekeken en ik kom al snel uit op het 06-nummer **05. Deze staat in Mijn Odido samen met Internet + TV. Zet je het tweede 06-nummer ook in je profiel? Dan kijk ik graag mee wat er aan de hand is. Het gaat niet toevallig om het nummer **76? Dit abonnement staat gekoppeld aan een ander e-mailadres (b***r@gmail.com) en kan via dit account worden ingezien. Laat het me maar weten. Dan help ik je met alle plezier verder! 😊

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Cor, leuk dat je meerdere abonnementen bij ons hebt! Ik heb meteen meegekeken en ik kom al snel uit op het 06-nummer **05. Deze staat in Mijn Odido samen met Internet + TV. Zet je het tweede 06-nummer ook in je profiel? Dan kijk ik graag mee wat er aan de hand is. Het gaat niet toevallig om het nummer **76? Dit abonnement staat gekoppeld aan een ander e-mailadres (b***r@gmail.com) en kan via dit account worden ingezien. Laat het me maar weten. Dan help ik je met alle plezier verder! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 12, 2025

Inderdaad nr mobiel XXX

Kun je dit nr toevoegen aan mijn account

XXX?

Bv dank

Cor Broekman

Verzonden vanaf Outlook voor Android

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Plaats deze niet openbaar]

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Cor, bedankt voor de bevestiging! Het nummer 06***76 kan niet gekoppeld worden aan je andere Mijn Odido-account, omdat dit abonnement op naam van iemand anders staat. Om abonnementen in 1 Mijn Odido account te koppelen moeten deze op dezelfde naam en op exact dezelfde gegevens staan. Mocht je ze toch in 1 Mijn Odido willen koppelen, dan zal er contractovername moeten plaatsvinden. Op deze pagina lees je er alles over en kan je het aanvragen. Je zou dit abonnement dan op jouw naam kunnen zetten. En vervolgens kan je dit abonnement koppelen aan je andere 06-nummer en Internet + TV.

Mocht je dit niet willen, dan kan het abonnement op de naam blijven staan waar deze nu staat en dan kunnen jullie het via 2 aparte Mijn Odido accounts inzien. Laat je het me weten of je voor contractovername gaat en zo ja of het lukt met aanvragen? 😊