Skip to main content
Beantwoord

Inloggen mijn odido lukt niet door MFA

• August 23, 2025
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben sinds een paar weken weer klant bij Odido, alles werkt en draait maar er is een probleem wat nog loopt. Dat is het inloggen van mijn odido account.

Ik ben al eens eerder klant geweest en heb toen de dubbele verificatie ingesteld met de app.

Na het einde van dat contract ben ik geswitched van provdier en telefoon waardoor de dubbele verificatie dus ook niet meer actief is.

Bij het in gaan van het huidige/nieuwe abonnement geprobeerd in te loggen, maar dat lukte dus niet omdat er werd gevraagd om de verificatiecode uit de app. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice en na een aantal dingen resetten (wachtwoord en wat andere zaken nog geprobeerd) lukte dit niet om op afstand op te lossen. Daarom werd mij geadviseerd om naar een Odido winkel te gaan voor verder onderzoek.

Zo gezegd zo gedaan, dus kort daarna naar een Odido winkel geweest, maar ook daar lukte het helaas niet om dit probleem op te lossen. Er zou een technische ticket aangemaakt worden en binnen 10 werkdagen zou ik reactie krijgen.

We zijn inmiddels al wat verder, maar ik heb dus nog geen reactie of oplossing gehad. Wat is nu de status en hoe kan ik dit nu oplossen?

Beste antwoord door InternetBokx

Goedemiddag, welkom op de community en welkom terug bij Odido! Superfijn om te lezen dat alles werkt. Ik help je graag aan een werkend nieuw Mijn Odido account. Ik kan geen ticket vinden voor de technische dienst. Maar in de Shop zouden ze 2FA kunnen uitzetten of omzetten naar SMS. Je abonnement staat nog niet gekoppeld aan Mijn Odido, dus ik kan 2FA ook niet wijzigen. Ik heb je account daarom verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hoi Marciano,

Ja dit was de oplossing ik kan weer in mijn account dankjewel!

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag, welkom op de community en welkom terug bij Odido! Superfijn om te lezen dat alles werkt. Ik help je graag aan een werkend nieuw Mijn Odido account. Ik kan geen ticket vinden voor de technische dienst. Maar in de Shop zouden ze 2FA kunnen uitzetten of omzetten naar SMS. Je abonnement staat nog niet gekoppeld aan Mijn Odido, dus ik kan 2FA ook niet wijzigen. Ik heb je account daarom verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Hoi Marciano,

Ja dit was de oplossing ik kan weer in mijn account dankjewel!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, superfijn om te lezen dat het hiermee werkt. Uiteraard graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community en ik zijn er voor je! 😄