Skip to main content
Beantwoord

Tele2 abonnement naar Odido app

• August 10, 2025
  • 9 reacties
  • 84 Bekeken

Om mijn tv opnieuw in te stellen heb ik een tvklantnummer en pincode nodig.  Ook wil ik het actieve abonnement toevoegen aan de app maar lukt niet omdat het op 2 verschillende email staat. 

Tele2 tv op een emailadres

odido mobiel op een ander emailadres 

Hoe kan ik dit wijzigen zodat ik weer tv kan kijken?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Cline88 

Kun je voor het thuis abonnement een Odido account maken met dat emailadres en het abonnement daarin koppelen?

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 10, 2025

Hallo ​@Cline88 

Kun je voor het thuis abonnement een Odido account maken met dat emailadres en het abonnement daarin koppelen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 11, 2025

Hallo,

Nee helaas lukt dat niet omdat mijn email adres is al in gebruikt wordt het gezegd.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 11, 2025

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 11, 2025

Hallo,

Nee helaas lukt dat niet omdat mijn email adres is al in gebruikt wordt het gezegd.

Ik krijg deze onderstaande melding wanneer ik het probeer te koppelen of het van de ene emailadres of de ander.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Cline, welkom op de community en leuk dat je nog Tele2 hebt! Heb je Tele2 TV niet in MijnTele2 gekoppeld staan? En je mobiele abonnement in een apart Mijn Odido-account? Je kan Tele2 namelijk niet in Mijn Odido koppelen. Zet je anders je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je Tele2 klantnummer in je profiel? Dan kijk ik graag mee om alles helder te krijgen! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 12, 2025

Hi Marciano,

Ik heb mijn gegevens aangepast in mijn profiel. Mijn tv tele 2 is niet gekoppeld aan mijn app het lukt helaas niet. Mijn mobiel staat wel gekoppeld aan de goede mail adres.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Cline, bedankt voor het invullen van je profiel. De situatie is me nog niet helemaal duidelijk. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat Internet + TV via Odido loopt en je mobiele abonnement ook. Op dit moment heb je geen TV meer van Tele2, klopt dat?

Ik mis alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze 2 nog invullen/aanpassen? Dan mag ik volledig met je meekijken.

Ik heb wel meteen verder gekeken en als ik het goed heb, probeer je Internet + TV te koppelen aan Mijn Odido (met e-mailadres c***n@outlook.com). Dit lukt op dit moment niet, omdat je initialen tussen mobiel en Internet + TV niet 100% overeenkomt. Je voorletter voor mobiel staat namelijk op C. terwijl Internet + TV op C.N. staat. Deze moeten overeenkomen. Geen zorgen, dit kan ik voor je doen. Zet je de juiste gegevens in je profiel? Dan stuur ik je een mailtje waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Daarna kan ik je voorletters gelijktrekken en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 20, 2025

Hi Marciano,

Sorry voor de late reactie. Geboortedatum en banknummer is aangepast. Ik heb iemand van Odido gesproken dat mn geboortedatum niet goed geregistreerd is. Jullie hebben mij 10jaar jonger gemaakt wat ik niet erg vind natuurlijk maar deze zou ik ook graag nog goed aangepast krijgen. In mijn profiel staat het nu alles goed.

Ik zie graag de email tegemoet.

Met vriendelijke groet,

C

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi C, geen probleem hoor! En bedankt voor het aanpassen van deze gegevens! Haha, snap ik helemaal! 😂 Ik heb je zojuist de e-mail gestuurd. Geef je me een seintje als je hierop hebt gereageerd? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!