Skip to main content
Beantwoord

Koppelen mobiel abbonement lukt niet in Mijn Odido Website+app

• August 20, 2025
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Hey.

het lukt niet om mijn mobiel abonnement te koppelen zowel in de app als browser.

Foutmelding:

````

Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.

````

Beste antwoord door slameir

Hey X, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel. Goed dat je je abonnementen in Mijn Odido wil koppelen, altijd handig! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat de voorletters bij je mobiele abonnement en Internet + TV niet overeenkomen. Internet + TV staat namelijk op de voorletter X, terwijl mobiel op XXX staat. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de voorletters van Internet + TV wijzigen, zodat deze overeenkomen met je mobiele abonnement. Daarna heb je je mobiele abonnement binnen no time gekoppeld! 😄

Bedankt!
Inmiddels is het gelukt,

Ik zou graag willen dat mijn prive details zoals voornaam / letters verwijderd worden uit deze topic.

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@slameir  van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel. Goed dat je je abonnementen in Mijn Odido wil koppelen, altijd handig! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat de voorletters bij je mobiele abonnement en Internet + TV niet overeenkomen. Om beide abonnementen in 1 account samen te kunnen voegen, dient de naam overeen te komen. Geen zorgen, ik heb je zojuist een mailtje gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de voorletters van Internet + TV wijzigen, zodat deze overeenkomen met je mobiele abonnement. Daarna heb je je mobiele abonnement binnen no time gekoppeld! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • August 30, 2025

Hey X, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel. Goed dat je je abonnementen in Mijn Odido wil koppelen, altijd handig! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat de voorletters bij je mobiele abonnement en Internet + TV niet overeenkomen. Internet + TV staat namelijk op de voorletter X, terwijl mobiel op XXX staat. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de voorletters van Internet + TV wijzigen, zodat deze overeenkomen met je mobiele abonnement. Daarna heb je je mobiele abonnement binnen no time gekoppeld! 😄

Bedankt!
Inmiddels is het gelukt,

Ik zou graag willen dat mijn prive details zoals voornaam / letters verwijderd worden uit deze topic.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@slameir fijn dat het is gelukt! Geen zorgen, ik heb meteen de reactie van mijn collega aangepast, je voorletters zijn nu niet meer zichtbaar. 

Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁