Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Beste Odido service,Bij het toevoegen van mijn bestaande abonnement aan Mijn Odido.Geeft de app aan : Dit mobiele nummer kennen we niet.Maar het is wel van Odido, afgesloten via mobiel.nl.Ik heb alvast de volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van rekeningnummer toegevoegd zodat jullie meteen aan de slag kunnen! Alvast bedankt! Groet!
Hoi,Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn Unlimited abonnement (op een eSIM) om laten zetten in standaard PrePaid, waarbij ik niets hoefde te veranderen aan de instellingen op mijn telefoon. Het werkt, het lukt me alleen sindsdien niet meer om het nummer zichtbaar te krijgen in Mijn Odido. Ik krijg dan de melding "Er ging iets fout, probeer het later nog een keer”.Ik vermoed dat deze simkaart gekoppeld staat aan een emailadres dat ik ben vergeten, of dat wellicht de omzetting van Unlimited naar PrePaid niet helemaal goed gegaan (dit omdat ik ook met geen mogelijkheid een doorschakeling in kan stellen, niet via het telefoon menu en ook niet via **21*), terwijl dit wel lukte toen het nog Unlimited was.Zou iemand voor me mee willen kijken?Alvast bedankt,John
Mijn toestel met e-sim is kapot. Ik heb nodig nieuwe e-sim, maar ik kan niet log op mijn odido zonder sms code.
Goedendag allen, Sinds gisteren (06-10-2025) heb ik een nieuw abonnement. Hierbij zou mijn “oude” sim gedeactiveerd worden en mijn nieuwe “sim” geactiveerd worden. Op mijn nieuwe sim had ik een tijdelijk nummer, en dit is omgezet naar mijn eigen nummer (let op, ik ben niet van provider overgestapt, gewoon Odido verlengd). Nu kan ik niet mijn nieuwe abonnement zien, of koppelen in mijn account. Ik kan ook niet meer mijn oude abonnement inzien (facturen). Overal waar ik probeer te koppelen, krijg ik foutcodes en errors.. Help! Met vriendelijke groet, Joey
Odido.nl website blokkeert mij structureel als ik voor een 2e keer inlog, laat ik dat nou net vaak doe omdat ik 2 accounts heb (zakelijk + privé)
Hallo allemaal, Ik ben echt gefrustreerd, want ik heb bijna 2 maanden geen toegang tot mijn abonnementen in de Odido-app. Ik heb zeker acht keer gebeld in die tijd, telkens met lange wachttijden, maar niemand lost het probleem op. Elke keer zeggen ze dat het “binnen 3 of 4 uur opgelost” zal zijn, maar er gebeurt gewoon niets. Altijd hetzelfde foutbericht (ik zal de foto hieronder toevoegen). Ze zeiden dat er een formulier is ingevuld en dat iemand contact met mij zou opnemen, of dat er een “onderzoek” is gestart, maar ik hoor nooit iets terug. Ik heb alles geprobeerd:Mijn account opnieuw laten aanmaken,Vanaf een ander mobiel het abonnement toevoegen.Een nieuw e-mailadres gebruikt,Alle abonnementen opnieuw te koppelen, maar het lukt niet om mijn abonnementen (2x Hello Unlimited + 1x Unlimited Premium) aan mijn account te koppelen. Het is echt belachelijk dat ik bijna 2 maanden geen toegang tot mijn facturen heb, en dat niemand dit kan oplossen.Als Odido zijn klanten niet echt kan helpen
Goededag, ik heb een probleem met inloggen op mijn odido app. pas geleden mijn unlimited 4G abbonement was gekoppeld en geactiveerd op deze sim-kaart, en zou ik een eigen account moeten hebben. Maar steeds als ik inlog via mijn email, wachtwoord en pin logt ie in op mijn stiefvader's naam. Ik kan op die manier mijn facturen niet zien of betalen. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Ik heb een prepaid kaart gekocht, nummer staat onder abonnement vermeld in mijn account eindigend op 535. Wanneer ik deze probeer te koppelen in mijn account krijg ik de volgende opmerking. Wat te doen?
Beste,Na 3 keer bellen, hoop ik nu eindelijk echt geholpen te worden. Ik heb inmiddels 2 accounts, waarbij ik bij 1 inmiddels een ander e-mailadres heb ingevuld om dat ook te testen. Maar het blijft onmogelijk om mijn internet abonnement en sim only abonnement aan mijn account toe te voegen. Eerste keer aan de telefoon moest ik gewoon geduld hebben. Tweede keer aan de telefoon moest ik het proberen met een nieuw account (werkt dus niet) en daarna de mededeling dat ik gewoon moest wachten en later nog een keer proberen. Derde keer bellen hetzelfde verhaal over nieuw account aanmaken en wachten, na doorverbonden te zijn met iemand anders kreeg ik uiteindelijk de mededeling dat mijn accounts verwijderd zouden zijn en dat ik opnieuw een account kon aanmaken en dat het dan wel zou lukken.3x raden; ik kan gewoon nog inloggen op mijn 2 accounts, kan dus niet een nieuw account aanmaken met mijn emailadres. En kan ook nog steeds geen abonnement koppelen.Mijn gegevens heb ik in mijn profiel al i
Goedemorgen, Ik had eerst 2 accounts voor thuis internet en mobiel, maar heb mijn mobiele nummer als het goed is ontkoppeld van één van de accounts zodat ik deze aan de andere kan toevoegen. Ik krijg nu wel een knop te zien om mijn mobiele nummer te koppelen, maar als ik er op druk gebeurt er niets. Als ik via een abonnement toevoegen het probeer dan krijg ik de melding “Dit mobiele nummer kennen we niet”. Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt! Groeten,Alexander
Ik wil graag mijn nieuwe nummer koppelen aan mijn Odido. Helaas krijg ik hiervoor een code op mijn oude nummer die ik helaas niet kan gebruiken. Kan ik hier hulp bij krijgen? Groetjes,Serena
Ik heb al sinds lange tijd een abonnement voor mobiel bij Odido en heb enige tijd geleden ook een account aangemaakt, maar het koppelen van mijn abonnement is niet gelukt. Hierbij kreeg ik de foutmelding “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.” Ik had de klantenservice gebeld in verband met dit geval en begrepen dat mijn account verwijderd zou worden, waarna ik over een halfuur een nieuwe moest aanmaken, maar dit heeft dus ook niet gewerkt. Kan iemand mij hiermee helpen?
Hallo community,Wij zijn recent met het hele gezin overgestapt op Odido met klantvoordeel. We hebben glasvezel internet en alle 6 gezinsleden (2 ouders, 4 kinderen) hebben een Odido mobiel nummer. Voor het beheren daarvan hebben we op dit moment maar liefst 4 Mijn Odido accounts nodig:Account vader (ik) met mijn abonnement en abo oudste zoon Account moeder met haar abonnement en abo oudste dochter Account met prepaid nummer jongste zoon (sim in smartwatch) Account met prepaid nummer jongste dochter (sim in smartwatch)Maar in feite beheer ik al die 4 accounts en alle 6 mobiele nummers, omdat ik thuis alle digitale zaken en abonnementen beheer. Daarom zou ik graag alle nummers in mijn eigen Mijn Odido account bundelen, zodat ik niet telkens heen en weer hoef in en uit te loggen en ook in de app alles makkelijk op 1 plek bij elkaar heb.Mijn vraag is dus: hoe krijg ik dat voor elkaar? Alvast bedankt! Mvg, Erik
Ik zit met het volgende. Ik kan mijzelf niet inloggen op de odido app en sorry maar odido werkt niet bepaald mee. Al verschillende keren gebeld, een bericht gestuurd maar ook nooit antwoord op gekregen..Ik heb een nieuw 06 nummer, en door 2 stapsverificatie die met mijn oude 06 nummer is ingesteld, kan ik niet meer inloggen. Al twee keer eerder zou mijn account verwijderd worden zodat ik mij opnieuw kan aanmelden maar dan geeft het aan dat ik al een account heb.Ik was wel 'n paar keren ingelogd via de website maar als ik mijn telefoonnummer wil wijzigen, moet ik mij weer inloggen. Ik kom geen stap verder en dit al maanden. Verder werd mij verteld dat mijn oude nummer voorlopig blijft bestaan, maar deze deed het al niet meer. (Dit was vanwegen erg belangrijke dingen afgesproken allerdings hou ik ditl ll)Én ik wil al een hele tijd mijn tv/interernet abonnement wijzigen maar dat werkt ook al niet, en ik betaal al een geruime tijd bijna 60€ (met korting vanwegen ander abonnement) en dit te
Goedemiddag,Vorig jaar is mijn telefoon gestolen. Ik kon mijn abbonement verlengen dus dat heb ik toen gedaan. Sinds ik mijn abbonement heb verlengd kan ik niet meer inloggen op mijn odido. Ik kan wel inloggen met mijn gegevens maar de code voor de tweestapsverificatie komt niet binnen op mijn telefoon. Ik heb al een paar keer contact gehad met odido en zei geven aan dat het een storing is en meer mensen hier last van hebben. Ik betaal sinds vorig jaar voor een extra streamingdienst bij mijn abbonement maar ik kan daar geen gebruik van maken. Vandaag heeft de medewerker mij aangemeld voor videoland want ik krijg gewoon mijn emails en sms'jes binnen van odido alleen krijg ik geen verificatie code binnen waardoor ik niet kan inloggen op mijn odido. Om Videoland te koppelen aan mijn telefoon abbonement moet ik ook inloggen op mijn odido. Ik heb gisteren mijn galaxy watch7 binnen gekregen en zou graag een e-sim willen aanschaffen maar ook dit moet via mijn odido. Iemand enig idee? Ik ben
Hi, Bij het toevoegen van mijn bestaande abonnement aan Mijn Odido.Geeft de app aan : Dit mobiele nummer kennen we niet Maar het is wel van Odido.Staat wel zichtbaar bij klantvoordeel. Groet,
Het lukt mij niet mijn mobiele abonnement toe te voegen aan mijn Odido account. Ik krijg de melding “dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Odido account“. Ik weet niet meer aan welk account dit is gekoppeld. Kan iemand mij helpen?In andere topics wordt gevraagd om gegevens te zetten in mijn profiel, dat heb ik al gedaan. Alvast bedankt!
Het lukt mij niet mijn mobiele abonnement toe te voegen aan mijn Odido account. Ik krijg de melding “dit abonnement is al gekoppeld aan een andere Odido account “.Ik weet niet meer aan welk account deze is gekoppeld. kan iemand mijn helpen?alvast bedankt!
Mijn zoon heeft toen hij 18 werd het nummer overgenomen wat eerder op een abonnement onder mijn naam was gekoppeld. ik heb het nummer uit mijn account verwijderd maar hij kan het nummer niet in zijn account koppelen. Hij krijgt een melding dat het nummer reeds aan een ander account is gekoppeld maar dat is dus niet meer zo. Hij wil graag inzicht in zijn verbruik dus hoe kan hij dit nu oplossen?
I ordered a new subscription with a new phone number recently and wants to add this into my current account, I tried both in app and on website, but failed. There is an error message saying that “we zie verschillen in je gegevens van je abonnement.Je kan deze niet zelf aanpassen.” I called the Odido service line and didn’t find out what is wrong. The new number and subscription are under my name, same email address and post code. Will you help to check and help to solve the problem?
Hi,Ik kan niet inloggen omdat de twee staps verificatie een SMS stuurt naar een verkeerd nummer. Kan dit eenmalidg uitgezet worden zodat ik het nummer kan aanpassen? Groet,Martin
Beste Odido, Ik wil mijn 06 nummer koppelen in mijn app maar dit lukt niet. Gr. Claudja
Ik krijg twee facturen (los voor telefoonabonnement en los voor Internet) met twee verschillende klantnummers. Ik heb hier eerder contact over gehad en kopie van mijn paspoort en dergelijke opgestuurd, maar het probleem is er nog steeds.
Hello! I can't change my IBAN either. “The bank account number you provided is not in your name.”The Account is mine. Chatbot gave me a link to the community. It's for Odido Mobile. Thanks in advance!
Er is 1 abbonement klaat om toe te voegen. Wanneer ik dit probeer in de app komt er te staan "Er gaat iets niet goed".Graag zou ik hier hulp mee willen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.