Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet inloggen in mijn eigen odido app op mijn eigen naam

• October 1, 2025
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Goededag, ik heb een probleem met inloggen op mijn odido app. pas geleden mijn unlimited 4G abbonement was gekoppeld en geactiveerd op deze sim-kaart, en zou ik een eigen account moeten hebben. Maar steeds als ik inlog via mijn email, wachtwoord en pin logt ie in op mijn stiefvader's naam. Ik kan op die manier mijn facturen niet zien of betalen. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Davevanos dank voor het aanvullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je ook een andere naam te zien kreeg. Geen zorgen, ik heb zojuist alles ontkoppeld en het huidige account verwijderd. 

Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou alles goed moeten gaan! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Davevanos, welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je wilt kunnen inloggen met je eigen naam en account. Vermoedelijk staat het account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement, toen het nog op je vaders naam stond. Geen zorgen, dit kan ik voor je verwijderen en loskoppelen, zodat je daarna gerust een nieuw account kunt aanmaken en alles op je eigen naam staat. Ik wou dit meteen voor je in orde maken, alleen zie ik dat je geboortedatum nog ontbreekt in je profiel. Zou je die voor mij kunnen invullen? Geef mij gerust een seintje wanneer je dit hebt gedaan, ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 6, 2025

Goededag, mijn leeftijd zit er nu in. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Davevanos dank voor het aanvullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je ook een andere naam te zien kreeg. Geen zorgen, ik heb zojuist alles ontkoppeld en het huidige account verwijderd. 

Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou alles goed moeten gaan! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!