Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn abonnement niet zien in mijn Odido!

• October 7, 2025
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Goedendag allen,

Sinds gisteren (06-10-2025) heb ik een nieuw abonnement. Hierbij zou mijn “oude” sim gedeactiveerd worden en mijn nieuwe “sim” geactiveerd worden. Op mijn nieuwe sim had ik een tijdelijk nummer, en dit is omgezet naar mijn eigen nummer (let op, ik ben niet van provider overgestapt, gewoon Odido verlengd). Nu kan ik niet mijn nieuwe abonnement zien, of koppelen in mijn account. Ik kan ook niet meer mijn oude abonnement inzien (facturen). Overal waar ik probeer te koppelen, krijg ik foutcodes en errors.. Help!

Met vriendelijke groet,

Joey

Beste antwoord door Anonymous

Goedemiddag Pharwin,

Een halve dag na het posten van deze topic, kreeg ik alle SMSjes binnen om in te kunnen loggen met 2FA. Ik heb vervolgens in mijn account mijn “oude” abonnement verwijderd, en even later (met hetzelfde mobiel nummer) een nieuw abonnement proberen toe te voegen. Dit is gelukt en ik kan inmiddels alles inzien. Dit probleem is dus opgelost en de topic kan gesloten worden.

Vriendelijk bedankt voor het reageren.

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 7, 2025

Hallo ​@Joey Sliwoski 

Normaal blijf je de huidige simkaart gebruiken bij een verlenging en hoef je ook niet opnieuw te koppelen. Jij hebt een nieuwe abonnement met nummerbehoud afgesloten?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Joey Sliwoski wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten, daar zijn we blij mee! Ik snap heel goed dat je alles van je nieuwe abonnement wilt kunnen inzien en dat je deze gekoppeld wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik wou meteen meekijken, alleen zie ik dat je geboortedatum nog ontbreekt in je profielgegevens. Zou je deze voor mij kunnen invullen? Geef mij gerust een seintje wanneer je dit hebt gedaan, dan kijk ik daarna meteen met je mee!  

• Antwoord
  • October 8, 2025

Goedemiddag Pharwin,

Een halve dag na het posten van deze topic, kreeg ik alle SMSjes binnen om in te kunnen loggen met 2FA. Ik heb vervolgens in mijn account mijn “oude” abonnement verwijderd, en even later (met hetzelfde mobiel nummer) een nieuw abonnement proberen toe te voegen. Dit is gelukt en ik kan inmiddels alles inzien. Dit probleem is dus opgelost en de topic kan gesloten worden.

Vriendelijk bedankt voor het reageren.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Joey Sliwoski fijn dat het toch nog is gelukt, daar ben ik blij mee! 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er altijd voor je! 🙌