Skip to main content
Beantwoord

abonnement koppelen

• October 9, 2025
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Hey, 

misschien dat het hier wel lukt. Al 5 keer gesproken met de klantenservice van Odido.

Ik heb sinds juli internet+ tv van Odido. Abonnement gekoppeld aan mijn Odido geen problemen. Nu ben ik sinds vorige week overgestapt met mijn telefoon abonnement naar Odido. Nu wil ik deze koppelen aan mijn Odido en ja dat werkte niet. Kreeg te horen dat er een storing was met het koppelen. Paar dagen later weer gebeld. Nu bleek dat mijn gegevens niet overheen kwamen. Ondertussen zijn die aangepast en alles is hetzelfde. Maar kreeg hem alsnog niet gekoppeld. Gisteren gebeld. Mijn account verwijderd en moest na een half uur weer een nieuw account maken. Dit gedaan wat bleek nu kon ik mijn telefoon abonnement wel koppelen maar nu krijg ik mijn internet + tv niet meer gekoppeld. Vandaag weer gebeld en nu krijg ik weer te horen er is een storing. Ik word er nu wel geïrriteerd van. En hoop dat er snel een oplossing komt. 

Beste antwoord door Inkie91

Goedemorgen ​@Inkie91 top, dank je wel voor de toelichting! Ik heb meteen de geboortedatum voor je aangepast. Alle gegevens komen nu netjes overeen met elkaar. Het systeem heeft ongeveer een half uurtje nodig om dit te verwerken. Zou je daarna kunnen proberen om je Internet + TV abonnement toe te voegen aan je bestaand account, waar je mobiele abonnement in staat gekoppeld? Het zou nu moeten lukken! 

Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag wat voor foutmelding je precies te zien krijgt (deel hiervan een screenshot, graag zonder privégegevens) en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten, zodat het onderzocht kan worden. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hey, 

het is gelukt. Dank je wel dat je er naar heb gekeken. 

7 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Inkie91, welkom op onze community! Wat leuk dat je zowel een Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt, daar zijn we blij mee. Ik snap heel goed dat je ze beiden in 1 account gekoppeld wilt hebben, daar geef ik je graag meer duidelijkheid over. Goed om te weten: om ze beiden in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en e-mailadres overeen te komen met elkaar. Is dat ook het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 10, 2025

Hey,

ik heb alle gegevens in mijn profiel gezet. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Inkie91 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken bij je abonnementen en ik zie al wat de oorzaak is. Er is namelijk een klein typefoutje in de geboortedatum bij je Internet + TV abonnement. Daar staat als dag de 26e vermeld. Ik vermoed dat dit niet klopt, want in je profielgegevens zie ik de 25e staan en dit komt ook overeen bij je mobiele abonnement. Klopt dat? Ook zie ik dat je momenteel een bestaand account hebt, waarin je mobiele abonnement is gekoppeld. 

Let me know, dan pas ik het daarna meteen voor je aan en kun je gerust je Internet + TV abonnement koppelen aan je bestaande account! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 13, 2025

Hey, 

dat klopt het moet 25-06 zijn. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Inkie91 top, dank je wel voor de toelichting! Ik heb meteen de geboortedatum voor je aangepast. Alle gegevens komen nu netjes overeen met elkaar. Het systeem heeft ongeveer een half uurtje nodig om dit te verwerken. Zou je daarna kunnen proberen om je Internet + TV abonnement toe te voegen aan je bestaand account, waar je mobiele abonnement in staat gekoppeld? Het zou nu moeten lukken! 

Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag wat voor foutmelding je precies te zien krijgt (deel hiervan een screenshot, graag zonder privégegevens) en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten, zodat het onderzocht kan worden. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Hey, 

het is gelukt. Dank je wel dat je er naar heb gekeken. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Inkie91 fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan - ik help altijd graag verder. 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er altijd voor je en ik wens je nog een hele mooie dag toe!🙌