Hoi @PatrickvSoest, van harte welkom op onze community! Ik begrijp heel goed dat je beide abonnementen in 1 account wilt hebben en ik kijk graag mee naar een oplossing. Goed om te weten: als je meerdere abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat de gegevens overeenkomen met elkaar. Alleen het nummer wat eindigt op ***6800 niet, want dat abonnement staat op een andere naam.
Kun je proberen het mobiele abonnement toe te voegen aan je bestaande account, waar nu je Internet + TV abonnement in staat gekoppeld? Het zou gewoon moeten lukken. Mocht het niet lukken via de app, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. Als je een foutmelding te zien krijgt, deel dan hiervan een screenshot (graag zonder privégegevens).
Het helpt ook soms om je account te verwijderen en daarna alles opnieuw te registreren en te koppelen. Dat kunnen we als tweede stap proberen en mocht het daarna alsnog niet lukken, kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten, zodat het onderzocht kan worden.
Ik hoor het graag van je!