Skip to main content
Beantwoord

bestaande abonnementen koppelen

• October 13, 2025
  • 7 reacties
  • 92 Bekeken

Ook mij lukt het niet bestaande abonnementen te koppelen. Ik heb alles eruit gehaald en kreeg toen de melding dat er 3 abonnementen klaarstonden om te koppelen. Ik heb daarop geklikt en kreeg alleen mijn internet + tv abonnement terug. 

Graag zie ik alles in mijn dashboard terug. 

Beste antwoord door PatrickvSoest

Hoi ​@PatrickvSoest, van harte welkom op onze community! Ik begrijp heel goed dat je beide abonnementen in 1 account wilt hebben en ik kijk graag mee naar een oplossing. Goed om te weten: als je meerdere abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat de gegevens overeenkomen met elkaar. Alleen het nummer wat eindigt op ***6800 niet, want dat abonnement staat op een andere naam. 

Kun je proberen het mobiele abonnement toe te voegen aan je bestaande account, waar nu je Internet + TV abonnement in staat gekoppeld? Het zou gewoon moeten lukken. Mocht het niet lukken via de app, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. Als je een foutmelding te zien krijgt, deel dan hiervan een screenshot (graag zonder privégegevens). 

Het helpt ook soms om je account te verwijderen en daarna alles opnieuw te registreren en te koppelen. Dat kunnen we als tweede stap proberen en mocht het daarna alsnog niet lukken, kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten, zodat het onderzocht kan worden. 

Ik hoor het graag van je! 

Hij doet het! Dank je

7 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@PatrickvSoest, van harte welkom op onze community! Ik begrijp heel goed dat je beide abonnementen in 1 account wilt hebben en ik kijk graag mee naar een oplossing. Goed om te weten: als je meerdere abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat de gegevens overeenkomen met elkaar. Alleen het nummer wat eindigt op ***6800 niet, want dat abonnement staat op een andere naam. 

Kun je proberen het mobiele abonnement toe te voegen aan je bestaande account, waar nu je Internet + TV abonnement in staat gekoppeld? Het zou gewoon moeten lukken. Mocht het niet lukken via de app, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. Als je een foutmelding te zien krijgt, deel dan hiervan een screenshot (graag zonder privégegevens). 

Het helpt ook soms om je account te verwijderen en daarna alles opnieuw te registreren en te koppelen. Dat kunnen we als tweede stap proberen en mocht het daarna alsnog niet lukken, kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten, zodat het onderzocht kan worden. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 14, 2025

Hi Pharwin,

Dit heb ik inderdaad allemaal geprobeerd. Niets werkt. Ik snap dat het 3e abonnement niet toegevoegd kan worden. Ookal gaf het welkomscherm aan dat er 3 abonnementen klaarstonden.

Bijgevoegd de foutmelding. Wellicht handig voor jou. Correlation ID is c874cc5348c64b40811868ffc976c903

Groet 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@PatrickvSoest dank voor de toelichting! Aangezien je de melding krijgt dat er 3 abonnementen klaarstaan om toe te voegen, vermoed ik dat er technisch iets niet goed gaat. Daarom lijkt het me handig om alles opnieuw in te stellen. Ik heb zojuist je huidige account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. 

Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 15, 2025

Hi, 

Ik kan nu niet meer inloggen, maar ik krijg bij het aanmaken wel de melding dat er al een account bestaat met mijn emailadres. Gaat dus helaas nog niet goed.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@PatrickvSoest wat gek. Ik zag dat je account op de achtergrond nog steeds gelinkt stond, wat niet de bedoeling zou moeten zijn. Ik heb het zojuist op een andere manier voor je verwijderd. Er staat nu verder niks gekoppeld en het account met het e-mailadres bestaat ook niet meer. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Het zou nu moeten lukken en ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hij doet het! Dank je

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@PatrickvSoest wat fijn dat alles is gelukt met koppelen, daar ben ik blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Ik wens je voor nu alvast een heel fijn weekend toe!