Skip to main content

Odido app inloggen

• September 26, 2025
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik zit met het volgende. Ik kan mijzelf niet inloggen op de odido app en sorry maar odido werkt niet bepaald mee. Al verschillende keren gebeld, een bericht gestuurd maar ook nooit antwoord op gekregen..

Ik heb een nieuw 06 nummer, en door 2 stapsverificatie die met mijn oude 06 nummer is ingesteld, kan ik niet meer inloggen. Al twee keer eerder zou mijn account verwijderd worden zodat ik mij opnieuw kan aanmelden maar dan geeft het aan dat ik al een account heb.

Ik was wel 'n paar keren ingelogd via de website maar als ik mijn telefoonnummer wil wijzigen, moet ik mij weer inloggen. Ik kom geen stap verder en dit al maanden. Verder werd mij verteld dat mijn oude nummer voorlopig blijft bestaan, maar deze deed het al niet meer. (Dit was vanwegen erg belangrijke dingen afgesproken allerdings hou ik ditl ll)

Én ik wil al een hele tijd mijn tv/interernet abonnement wijzigen maar dat werkt ook al niet, en ik betaal al een geruime tijd bijna 60€ (met korting vanwegen ander abonnement) en dit terwijl het al lang goedkoper is. Vindt het ronduit slecht hoe dit loopt. Of beter gezegd, niet loopt. =[

September 29, 2025

Hoi Chantal, superleuk dat je zowel met mobiel als Internet + TV bij ons bent! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct meegekeken en ik zie op dit moment 1 Mijn Odido account waarin 2 abonnementen staan: het mobiele abonnement 06***26 en Internet + TV. Kloppen deze 2 abonnementen? En is dit je nieuwe 06-nummer of gaat het om een ander 06-nummer? Mocht het om een ander gaan, zet je dit 06-nummer dan ook in je profiel? Dan kan ik hier ook direct naar kijken. Via de website lijkt alles goed te staan, hier kan ik met je meekijken. Echter kan ik niet via de App versie met je meekijken. Loop je op dit moment nog steeds tegen dit probleem aan? 

Laat het me maar weten, zodra ik meer duidelijkheid heb, kijk ik graag weer met je mee! 😊

Wat wil je precies aan je Internet + TV abonnement wijzigen? Dan help ik je hier ook graag bij!

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Chantal, superleuk dat je zowel met mobiel als Internet + TV bij ons bent! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct meegekeken en ik zie op dit moment 1 Mijn Odido account waarin 2 abonnementen staan: het mobiele abonnement 06***26 en Internet + TV. Kloppen deze 2 abonnementen? En is dit je nieuwe 06-nummer of gaat het om een ander 06-nummer? Mocht het om een ander gaan, zet je dit 06-nummer dan ook in je profiel? Dan kan ik hier ook direct naar kijken. Via de website lijkt alles goed te staan, hier kan ik met je meekijken. Echter kan ik niet via de App versie met je meekijken. Loop je op dit moment nog steeds tegen dit probleem aan? 

Laat het me maar weten, zodra ik meer duidelijkheid heb, kijk ik graag weer met je mee! 😊

Wat wil je precies aan je Internet + TV abonnement wijzigen? Dan help ik je hier ook graag bij!