Skip to main content
Beantwoord

Start Slim Mini – Hoe stel ik de onbeperkt bellen nummers in voor kindersmartwatch?

• October 14, 2025
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Ik heb onlangs een Start Slim Mini-abonnement afgesloten bij Odido voor de kindersmartwatch (MT42) van mijn dochter.
Volgens de informatie op de website kun je met dit abonnement onbeperkt bellen met 2 of 3 Nederlandse nummers, maar ik kan nergens vinden waar of hoe ik die nummers kan instellen.

Ik heb al gekeken in Mijn Odido en de Odido app, maar ik zie daar geen optie zoals “favoriete nummers” of “onbeperkt bellen nummers”.

Heeft iemand ervaring hiermee? Moet dit via de klantenservice worden ingesteld, of kan ik het zelf doen via een specifieke pagina of menu?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@unsal wat leuk dat je een Sart Slim Mini abonnement bij ons hebt afgesloten voor je dochter, goede keus! Ik snap heel goed dat je deze nummers wilt kunnen instellen. Dat kan in je Mijn Odido account onder > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Telefoonnummers instellen. Krijg je deze optie daar te zien? Als het niet lukt in de app, probeer het dan via een browser om te kijken of het dan wel lukt. 

Zo niet, kun je dan je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

1 reactie

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@unsal wat leuk dat je een Sart Slim Mini abonnement bij ons hebt afgesloten voor je dochter, goede keus! Ik snap heel goed dat je deze nummers wilt kunnen instellen. Dat kan in je Mijn Odido account onder > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Telefoonnummers instellen. Krijg je deze optie daar te zien? Als het niet lukt in de app, probeer het dan via een browser om te kijken of het dan wel lukt. 

Zo niet, kun je dan je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!