Skip to main content

Bij het koppelen van een telefoonnummmer staat er: Dit mobiele nummer kennen we niet

• September 25, 2025
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

Beste Odido service,

Bij het toevoegen van mijn bestaande abonnement aan Mijn Odido.
Geeft de app aan : Dit mobiele nummer kennen we niet.
Maar het is wel van Odido, afgesloten via mobiel.nl.

Ik heb alvast de volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van rekeningnummer toegevoegd zodat jullie meteen aan de slag kunnen! Alvast bedankt!

Groet!

September 26, 2025

Hoi ditmobielenummerkennenweniet (jeetje wat een lange naam 😉), allereerst van harte welkom op de community en bedankt voor het volledig invullen van je profiel! Goed dat je je mobiele abonnement wil koppelen aan Internet + TV, altijd handig! Nu moet het natuurlijk wel werken en ik heb direct meegekeken naar de reden waarom het niet zou kunnen werken. Om 2 abonnementen in 1 Mijn Odido account te koppelen moeten de volgende gegevens overeenkomen; voorletters, achternaam, adres, geboortedatum en e-mailadres. Ik zie dat het e-mailadres dat gekoppeld staat aan je mobiele abonnement anders is dan Internet + TV. 

Is het goed als ik je mobiele abonnement koppel aan het e-mailadres dat je voor Internet + TV gebruikt? Dat is k***m@p**.me. Laat het me maar weten. Ik heb alvast per sms een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan doen we daarna nog een strenge ID-check en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 account gekoppeld. Ik hoor het graag van je! 😊

8 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ditmobielenummerkennenweniet (jeetje wat een lange naam 😉), allereerst van harte welkom op de community en bedankt voor het volledig invullen van je profiel! Goed dat je je mobiele abonnement wil koppelen aan Internet + TV, altijd handig! Nu moet het natuurlijk wel werken en ik heb direct meegekeken naar de reden waarom het niet zou kunnen werken. Om 2 abonnementen in 1 Mijn Odido account te koppelen moeten de volgende gegevens overeenkomen; voorletters, achternaam, adres, geboortedatum en e-mailadres. Ik zie dat het e-mailadres dat gekoppeld staat aan je mobiele abonnement anders is dan Internet + TV. 

Is het goed als ik je mobiele abonnement koppel aan het e-mailadres dat je voor Internet + TV gebruikt? Dat is k***m@p**.me. Laat het me maar weten. Ik heb alvast per sms een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan doen we daarna nog een strenge ID-check en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 account gekoppeld. Ik hoor het graag van je! 😊

Beste Odido service,

Ik heb alvast de volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van rekeningnummer toegevoegd zodat jullie meteen aan de slag kunnen! Alvast bedankt!

Groet!

Hi,

Ja die code heb ik ontvangen! Dat is 684785.

Zou het andersom ook mogelijk zijn om juist het mailadres te veranderen van mijn Internet + TV abonnement? Dat zou mijn voorkeur hebben, want k***m@p**.me gebruik ik eigenlijk steeds minder. Als dat niet mogelijk is, dan ga ik akkoord met je bovenstaande voorstel en dan bel ik later wel een keer om mijn emailadressen te veranderen.

Dankjewel voor de snelle reactie!

Groet!

Beste Odido service,

Groet!

Hi,

Ja die code heb ik ontvangen! Dat is 684785.

Zou het andersom ook mogelijk zijn om juist het mailadres te veranderen van mijn Internet + TV abonnement? Dat zou mijn voorkeur hebben, want k***m@p**.me gebruik ik eigenlijk steeds minder. Als dat niet mogelijk is, dan ga ik akkoord met je bovenstaande voorstel en dan bel ik later wel een keer om mijn emailadressen te veranderen.

Dankjewel voor de snelle reactie!

Groet!

Hi,

Weet je wat, vergeet mijn vorige berichtje! Ik ga graag mee met jouw voorstel, dus het is goed als je mijn mobiele abonnement koppelt aan het e-mailadres dat ik voor Internet + TV gebruikt. Dat is inderdaad k***m@p**.me.

Alvast bedankt voor je hulp! Ik hoop dat we dit snel kunnen regelen:)

Groetjes!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag, super, bedankt voor de verificatiecode! En superfijn om te lezen dat je dit e-mailadres wil koppelen aan je mobiele abonnement. Op deze manier kan ik je sneller helpen. Anders zou ik heel het Mijn Odido-account ook los moeten koppelen, aangezien alles dan op het andere e-mailadres komt te staan. Ik heb je zojuist via een privébericht een paar vragen gestuurd. Wil je deze beantwoorden? Dan kan ik daarna voor je aan de slag! 😄

Beste,

ik heb nog niet teruggehoord na dit bericht. Ik hoor graag terug van jullie dat er aan een oplossing wordt gewerkt en wanneer ik dat kan verwachten.

Met vriendelijke groet!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@ditmobielenummerkennenweniet, ik vermoed dat mijn collega dit door de drukte over het hoofd heeft gezien, excuses! Hij is momenteel aan het genieten van verlof en ik neem het stokje graag van hem over. Kun je de vragen + antwoorden in een privébericht naar mij sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Hoi ​@ditmobielenummerkennenweniet, ik vermoed dat mijn collega dit door de drukte over het hoofd heeft gezien, excuses! Hij is momenteel aan het genieten van verlof en ik neem het stokje graag van hem over. Kun je de vragen + antwoorden in een privébericht naar mij sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Hoi Pharwin,

Dankjewel voor je bericht. Ik heb het gesprek met je collega gecopypaste en verstuurd naar jouw DM.

Groetjes!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@ditmobielenummerkennenweniet dank voor het versturen van de informatie! Ik zie dat alles netjes overeenkomt en heb meteen het e-mailadres voor je gewijzigd. Alle gegevens komen nu netjes overeen met elkaar. Het systeem heeft ongeveer een half uurtje nodig om dit te verwerken. Zou je daarna je telefoonnummer kunnen proberen te koppelen? Het zou nu moeten lukken!

Zo niet, dan verneem ik graag welke (fout)melding je precies te zien krijgt (ook ontvang ik hiervan een screenshot, graag zonder privégegevens) en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). 

Ik hoor het graag van je!