Skip to main content
Beantwoord

Account koppelen lukt niet

• September 24, 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Het lukt mij niet mijn mobiele abonnement toe te voegen aan mijn Odido account. Ik krijg de melding “dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Odido account“. Ik weet niet meer aan welk account dit is gekoppeld.

Kan iemand mij helpen?

In andere topics wordt gevraagd om gegevens te zetten in mijn profiel, dat heb ik al gedaan.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@CarloM, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement in je account gekoppeld wilt hebben, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement of staat er een heel oud account gekoppeld. Ik heb meteen gekeken en ik zag dat er nog een heel oud account aan je abonnement gekoppeld stond, waardoor je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

1 reactie

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@CarloM, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement in je account gekoppeld wilt hebben, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement of staat er een heel oud account gekoppeld. Ik heb meteen gekeken en ik zag dat er nog een heel oud account aan je abonnement gekoppeld stond, waardoor je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!