Skip to main content

Dit mobiele nummer kennen we niet. Prepaid koppelen lukt niet.

• September 26, 2025
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb een prepaid kaart gekocht, nummer staat onder abonnement vermeld in mijn account eindigend op 535.

Wanneer ik deze probeer te koppelen in mijn account krijg ik de volgende opmerking. Wat te doen?

October 3, 2025

Hoi ​@Elmo1908 wat gek dat je dezelfde melding te zien krijgt. Dank voor het delen van de informatie! Ik heb meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden. Het referentienummer is: 79761413. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is, zul je telefonisch of per mail op de hoogte worden gesteld! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 

6 reacties

• September 26, 2025

Gezien geen reactie. Kan ik beter bellen met klantenservice?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elmo, tof dat je voor Prepaid bij ons hebt gekozen! Goed om te weten: het duurt gemiddeld 24-36 uur voordat je een reactie van ons ontvangt en in het weekend zijn er vaak geen moderators aanwezig. Dit is een klant-helpt-klant community, dus vaak ontvang je als eerste een reactie van andere klanten. Fast forward naar nu; ik kijk graag met je mee. Probeer je je Prepaid aan je bestaande Mijn Odido account waar je Internet + TV ook al in staat te koppelen? Zo ja, dan moet je Prepaid eerst geregistreerd worden op exact dezelfde gegevens als je Internet + TV abonnement. Dit kan op 2 manieren:

• Je kan een apart Mijn Odido account aanmaken voor Prepaid. Dit kan via Mijn Odido registreren
  • Ik kan je Prepaid voor je registreren. Om dit te mogen doen, moet ik een extra check doen.

Ik heb je via een privebericht 3 vragen gesteld. Wil je deze beantwoorden? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊

• September 29, 2025

Check! Heb gereageerd! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elmo, bedankt voor je reactie! Ik heb je Prepaid zojuist voor je geregistreerd op dezelfde gegevens als Internet + TV en hetzelfde e-mailadres. Het systeem zal een uurtje nodig hebben om het volledig te verwerken. Laat je het me weten of het daarna lukt om Prepaid aan je bestaande Mijn Odido-account te koppelen? Ik hoor het graag van je! 

• October 2, 2025

Hallo Marciano,

Ik heb het zojuist geprobeerd, maar krijg nog steeds dezelfde melding:

Dit mobiele nummer kennen we niet.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Elmo1908 wat gek dat je dezelfde melding te zien krijgt. Dank voor het delen van de informatie! Ik heb meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden. Het referentienummer is: 79761413. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is, zul je telefonisch of per mail op de hoogte worden gesteld! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je!