Ik heb al sinds lange tijd een abonnement voor mobiel bij Odido en heb enige tijd geleden ook een account aangemaakt, maar het koppelen van mijn abonnement is niet gelukt. Hierbij kreeg ik de foutmelding “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”
Ik had de klantenservice gebeld in verband met dit geval en begrepen dat mijn account verwijderd zou worden, waarna ik over een halfuur een nieuwe moest aanmaken, maar dit heeft dus ook niet gewerkt.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Beste antwoord door Accipiter94
Hey @Accipiter94 dat is helemaal goed, dank voor je geduld! Ik verwacht dat je ergens in de loop van de komende dagen een terugkoppeling kunt verwachten. Mocht je aan het einde van de week nog niets hebben vernomen, wil je mij dan een taggen door middel van een reactie in dit topic? Dan kan ik het voor je uitzoeken!
Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Hey @Pharwin van Odido, hierbij wil ik je graag laten weten dat mijn probleem inmiddels is opgelost. Hartelijk dank voor alle moeite!
Hey @Accipiter94, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken. Goed om te weten: probeer je je abonnement te koppelen aan een bestaand account waar al een ander abonnement aan is gekoppeld? Dan kan dit alleen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar.
Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat er geen account meer is gekoppeld aan je abonnement. Probeerde je alleen je 06-nummer te koppelen of ook het 097-nummer van je tabletabonnement of stond 1 van je abonnementen al gekoppeld? Ik zie verder dat alle gegevens wel overeenkomen met elkaar, dus het koppelen zou gewoon moeten lukken. Ik zie dat je nu een '’leeg account'’ hebt. Deze heb ik zojuist nogmaals voor je verwijderd via een ander systeem. Het lijkt me handig om alles even opnieuw in te stellen.
Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnementen. Als het niet in de app lukt, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of dan wel lukt. Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor foutmelding je precies te zien krijgt. Deel gerust ook hiervan een screenshot met mij (graag zonder privégegevens). Dan kan ik eventueel een ticket aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden.
Ik probeerde alleen mijn 06-nummer te koppelen. Ik heb een nieuw account aangemaakt, maar helaas is het weer niet gelukt om mijn bestaande abonnement te koppelen. Ik heb het op zowel de app als de browser/laptop geprobeerd. Elke keer ontvang ik de bevestigingscode via sms, maar na het invoeren hiervan verschijnt weer de foutmelding “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee”. Ik heb als voorbeeld een screenshot toegevoegd van wat ik in de app zie.
Hey @Pharwin van Odido, ik heb de screenshot toegevoegd in het bovenstaande bericht, maar ik was vergeten je te taggen. Ik kijk graag uit naar je reactie.
Goedemorgen @Accipiter94 dank voor het delen van de informatie! Het lijkt erop dat er technisch iets niet goed gaat vanuit onze kant. Ik heb meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting ons IT-team. Het referentienummer is: 79473950. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Ze zullen dan telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen!
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je!
Hey @Accipiter94 dat is helemaal goed, dank voor je geduld! Ik verwacht dat je ergens in de loop van de komende dagen een terugkoppeling kunt verwachten. Mocht je aan het einde van de week nog niets hebben vernomen, wil je mij dan een taggen door middel van een reactie in dit topic? Dan kan ik het voor je uitzoeken!
Hey @Pharwin van Odido, hierbij wil ik je graag laten weten dat mijn probleem inmiddels is opgelost. Hartelijk dank voor alle moeite!
Hoi @Accipiter94, superfijn dat het inmiddels is opgelost en uiteraard graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je!