Skip to main content
Beantwoord

Account koppelen aan abonnementen

• September 30, 2025
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Beste,

Na 3 keer bellen, hoop ik nu eindelijk echt geholpen te worden. Ik heb inmiddels 2 accounts, waarbij ik bij 1 inmiddels een ander e-mailadres heb ingevuld om dat ook te testen. Maar het blijft onmogelijk om mijn internet abonnement en sim only abonnement aan mijn account toe te voegen. Eerste keer aan de telefoon moest ik gewoon geduld hebben. Tweede keer aan de telefoon moest ik het proberen met een nieuw account (werkt dus niet) en daarna de mededeling dat ik gewoon moest wachten en later nog een keer proberen. Derde keer bellen hetzelfde verhaal over nieuw account aanmaken en wachten, na doorverbonden te zijn met iemand anders kreeg ik uiteindelijk de mededeling dat mijn accounts verwijderd zouden zijn en dat ik opnieuw een account kon aanmaken en dat het dan wel zou lukken.

3x raden; ik kan gewoon nog inloggen op mijn 2 accounts, kan dus niet een nieuw account aanmaken met mijn emailadres. En kan ook nog steeds geen abonnement koppelen.

Mijn gegevens heb ik in mijn profiel al ingevuld. Het eerste emailadres is het emailadres dat ik graag wil gebruiken.

Graag zsm een oplossing!

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Nvdwal

Hoi ​@Nvdwal ik snap heel goed dat je beide abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat er op het 1e e-mailadres nog geen account bestaat. Op het laatste e-mailadres zie ik dat er wel een account bestaat en dat er een oud/inactief Klik&Klaar abonnement aan gekoppeld staat. Dat kan problemen geven met het koppelen. Ook zie ik dat er op 29 september Nummerbehoud heeft plaatsgevonden en ook dit kan problemen geven. Ik zie dat je nummer inmiddels succesvol is overgezet dus dat is fijn. Het account met het laatste e-mailadres heb ik zojuist verwijderd. 

Goed om te weten: om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb alles gecheckt en ik zie dat alles gewoon netjes overeenkomt. Kun je met het eerste e-mailadres een nieuw account aanmaken via onze website en daarna je abonnementen proberen te koppelen? Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag welke (fout)melding je precies te zien krijgt en waar je tegenaanloopt. Dan heb ik een beter beeld van de situatie en kan ik je hierbij verder helpen, desnoods een ticket aanmaken richting ons IT-team, zodat het optgelost kan worden. Komt helemaal goed! 

Bedankt, account aanmaken en koppelen van abonnementen is nu gelukt!

Nu heb ik alleen nog een andere vraag, ik heb een nieuwe telefoon en wil daar mijn nummer met esim installeren. Maar via de app kan ik die niet "bestellen" omdat mijn abonnement en account nog geen 3 dagen gekoppeld zijn. Is het mogelijk om dit nog aan te passen?

Alvast bedankt!

5 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Nvdwal ik snap heel goed dat je beide abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat er op het 1e e-mailadres nog geen account bestaat. Op het laatste e-mailadres zie ik dat er wel een account bestaat en dat er een oud/inactief Klik&Klaar abonnement aan gekoppeld staat. Dat kan problemen geven met het koppelen. Ook zie ik dat er op 29 september Nummerbehoud heeft plaatsgevonden en ook dit kan problemen geven. Ik zie dat je nummer inmiddels succesvol is overgezet dus dat is fijn. Het account met het laatste e-mailadres heb ik zojuist verwijderd. 

Goed om te weten: om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb alles gecheckt en ik zie dat alles gewoon netjes overeenkomt. Kun je met het eerste e-mailadres een nieuw account aanmaken via onze website en daarna je abonnementen proberen te koppelen? Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag welke (fout)melding je precies te zien krijgt en waar je tegenaanloopt. Dan heb ik een beter beeld van de situatie en kan ik je hierbij verder helpen, desnoods een ticket aanmaken richting ons IT-team, zodat het optgelost kan worden. Komt helemaal goed! 

• Auteur
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Bedankt, account aanmaken en koppelen van abonnementen is nu gelukt!

Nu heb ik alleen nog een andere vraag, ik heb een nieuwe telefoon en wil daar mijn nummer met esim installeren. Maar via de app kan ik die niet "bestellen" omdat mijn abonnement en account nog geen 3 dagen gekoppeld zijn. Is het mogelijk om dit nog aan te passen?

Alvast bedankt!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Nvdwal fijn dat het is gelukt met je account en om de abonnementen te koppelen, daar ben ik blij mee! Het klopt dat het bestellen van een nieuwe eSIM met een nieuw account nog niet kan. Geen zorgen, ik kan voor je checken of het mij lukt om een nieuwe eSIM voor je te bestellen. Hiervoor moet ik een extra verificatie doen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een code per sms naar je nummer verstuurd. Zou je die met mij kunnen delen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • October 2, 2025

Hi ​@Nvdwal fijn dat het is gelukt met je account en om de abonnementen te koppelen, daar ben ik blij mee! Het klopt dat het bestellen van een nieuwe eSIM met een nieuw account nog niet kan. Geen zorgen, ik kan voor je checken of het mij lukt om een nieuwe eSIM voor je te bestellen. Hiervoor moet ik een extra verificatie doen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een code per sms naar je nummer verstuurd. Zou je die met mij kunnen delen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

De code is 908841

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Nvdwal, dank voor het delen van de code! Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld. De QR-code van deze eSIM kun je binnen een half uur verwachten in je mailbox. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail/spambox. Je kunt daar de QR-code scannen en de activatie kun je in orde maken via je Mijn Odido account. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!