Beste,
Na 3 keer bellen, hoop ik nu eindelijk echt geholpen te worden. Ik heb inmiddels 2 accounts, waarbij ik bij 1 inmiddels een ander e-mailadres heb ingevuld om dat ook te testen. Maar het blijft onmogelijk om mijn internet abonnement en sim only abonnement aan mijn account toe te voegen. Eerste keer aan de telefoon moest ik gewoon geduld hebben. Tweede keer aan de telefoon moest ik het proberen met een nieuw account (werkt dus niet) en daarna de mededeling dat ik gewoon moest wachten en later nog een keer proberen. Derde keer bellen hetzelfde verhaal over nieuw account aanmaken en wachten, na doorverbonden te zijn met iemand anders kreeg ik uiteindelijk de mededeling dat mijn accounts verwijderd zouden zijn en dat ik opnieuw een account kon aanmaken en dat het dan wel zou lukken.
3x raden; ik kan gewoon nog inloggen op mijn 2 accounts, kan dus niet een nieuw account aanmaken met mijn emailadres. En kan ook nog steeds geen abonnement koppelen.
Mijn gegevens heb ik in mijn profiel al ingevuld. Het eerste emailadres is het emailadres dat ik graag wil gebruiken.
Graag zsm een oplossing!
Alvast bedankt.